Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@19:36:31 GMT

رحیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۹۹۳

رحیمی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک شد

خبرگزاری میزان- رئیس اسبق فدراسیون هندبال به عنوان مشاور رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علیرضا رحیمی که با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان مجبور شد از ریاست فدراسیون هندبال کناره‌گیری کند، به سمت جدیدی منصوب شد.

رحیمی با استفاده از این قانون ک بازنشسته‌ها بعد از استعفا با نظر نهاد مربوطه در صورت نیاز می‌توانند بر طبق ملاحظاتی با یک سوم حقوق و با پست مشاور در نهاد‌های دولتی خدمت کنند به عنوان مشاور رضا صالحی‌امیری در کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک صالحی امیری رحیمی بازنشسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو

دومین نشست اضطراری جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با اعضای تیم امنیت ملی این کشور، لحظاتی پیش در کاخ سفید برگزار شد.

به گزارش مشرق، یک مقام آمریکایی شنبه شب به وقت محلی اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و تیم امنیت ملی او پس از یک وقفه کوتاه پس از نشست قبلی خود، دوباره در اتاق موقعیت کاخ سفید گردهم آمده اند.

بر اساس گزارش ها، نشست قبلی بایدن با اعضای تیم امنیت ملی آمریکا، تقریبا دو ساعت طول کشید. بایدن پس از اولین نشست با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل گفتگو کرد.

هنوز جزئیاتی از این گفت‌وگوی تلفنی به طور رسمی منتشر نشده است. بر اساس گزارش‌ها تیم امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا «در تماس با شرکای خود در خاورمیانه خواهد بود تا از تنش بیشتر در منطقه جلوگیری کند».

کاخ سفید عصر شنبه به وقت محلی اعلام کرد که نشست اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در حال برگزاری است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی با مدیران شورای امنیت ملی برای بحث در مورد حمله ایران به اسرائیل دیدار کرد.

در این نشست لوید آستین وزیر دفاع، آنتونی بلینکن وزیر خارجه ، ژنرال چارلز کیو براون رئیس ستاد مشترک ارتش، بیل (ویلیام) برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) آوریل هاینز مدیر اطلاعات ملی ، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی، جان فاینر معاون مشاور امنیت ملی، استیو ریچتی مشاور رئیس جمهور و برت مک گورک هماهنگ کننده شورای امنیت ملی در امور خاورمیانه و شمال آفریقا در این نشست کاخ سفید حضور داشتند و کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا بصورت ویدئویی شرکت کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اوایل روز شنبه توسط حیک سالیوان مشاور امنیت ملی و فاینر معاون اصلی مشاور امنیت ملی در جریان آخرین رویدادها در  خاورمیانه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • دومین نشست اضطراری کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو