Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:31:52 GMT

«پولیتزر» به همکاری با «جونو دیاز» ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۱۰۱

«پولیتزر» به همکاری با «جونو دیاز» ادامه می‌دهد

برگزارکنندگان جوایز پولیتز اعلام کردند پس از بررسی اتهام‌های اخلاقی علیه «جونو دیاز» به این نتیجه رسیده‌اند که دلیلی برای حذف او از ریاست هیات‌مدیره جایزه پولیتزر وجود ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از نیویورک تایمز، برگزارکنندگان جوایز پولیتزر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند پس از بررسی پنج‌ماهه و مصاحبه با چندین نفر از شاهدان و همچنین بررسی صدها مدرک به هیچ مدرکی درباره اتهام‌های اخلاقی مطرح‌شده علیه «جونو دیاز» رئیس هیات‌مدیره پولیتزر دست نیافته است و به همکاری خود با این نوییسنده مطرح آمریکایی-دومینیکنی ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ماه می سال جاری میلادی و پس از آن‌که چند نویسنده زن «جونو دیاز» را به سوء رفتار اخلاقی متهم کردند، او از سمت رئیس هیات‌مدیره جایزه پولیتزر ادبیات کنار کشید.

«جونو دیاز» که استاد نگارش خلاقانه در مؤسسه فناوری ماساچوست (دانشگاه ام‌آی‌تی) نیز هست در سال ۲۰۰۸ با رمان «زندگی کوتاه و شگفت‌انگیز اسکار وائو» موفق به کسب جایزه پولیتزر ادبیات شد. 

پیش‌تر نیز دانشگاه «ام آی‌تی» اعلام کرده بود در تحقیق و بررسی درباره رفتار «دیاز» در مقابل دانشجویان و دیگر همکاران به اطلاعات خاصی نرسیده و نمی‌تواند مانع تدریس او در دانشگاه به عنوان یکی از اعضای هیات علمی دپارتمان "مطالعات مقابله‌ای رسانه" در دانشکده علوم انسانی، هنر و علوم باشد و تا به امروز هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر فساد اخلاقی او به دست نیامده است. 

«دیاز» علاوه بر جایزه پولیتزر، برنده چندین جایزه دیگر از جمله جوایز پن، او. هنری، حلقه ملی منتقدین کتاب، مک آرتور و ساندی تایمز شده است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوایز پولیتزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان‌وبلوچستان از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدمهدی سجادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 29 دقیقه بامداد، ‌زمین‌لرزه‌ 4.8 ریشتر در مرز استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان حوالی محمدآباد ریگان گزارش شد.

وی ادامه داد: طی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان سیستان و بلوچستان 3 تیم‌ ارز یاب برای بررسی منطقه، اعزام شدند.

زلزله آسیب جانی نداشته است

سجادی گفت: تیم‌های جست‌وجو بررسی اولیه را انجام دادند و طبق گزارش‌ها، زلزله آسیب مالی و جانی در پی نداشته است.

وی ادامه داد: بررسی منطقه همچنان ادامه دارد.

ارزیابی منطقه مسجد ابوالفضل

سجادی گفت: تیم‌های ارزیابی، منطقه مسجد ابوالفضل و روستای ولی‌اباد را که از توابع شهرستان ایرانشهر و کانون زلزله است، بررسی کردند. 

وی ادامه داد: متاسفانه زیرساخت‌های شهری، آب و برق منطقه قطع شده است.

گفتنی است، تیم‌های ارزیاب همچنان در منطقه حضور دارند و اطلاعات تکمیلی، متعاقبا گزارش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • واشنگتن درحال بررسی ارسال یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل است
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد؛ سردار آزمون دوباره شاگرد این مربی می‌شود؟
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است