Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در لیگ برتر روسیه که لژیونرهای ایرانی نیز در آن بازی می‌کنند با مشارکت مالی باشگاه‌ها راه‌اندازی خواهد شد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، هفته گذشته فدراسیون فوتبال روسیه با دعوت از سازمان و باشگاه‌های لیگ برتر این کشور درباره خرید تجهیزات و راه‌اندازی کامل سیستم کمک‌داور ویدئویی با هزینه آنها به مذاکره پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر کاشیگ، مدیرعامل باشگاه مطرح کراسنودار در این رابطه گفت: قرار شد باشگاه‌های لیگ برتر روسیه طی پروسه زمانی مشخص‌شده هزینه خرید تجهیزات و نصب سیستم کمک‌داور ویدئویی را پرداخت کنند. امیدواریم روسیه آخرین لیگی نباشد که در این حوزه گام برمی‌دارد و باید هر چه زودتر نسبت به راه‌اندازی کمک داور ویدئویی اقدام کنیم.

وی افزود: طبق اطلاعات دریافتی‌مان سیستم کمک‌داور ویدئویی هزینه‌ای کمتر از یک میلیون دلار خواهد داشت که هر باشگاه لیگ برتری روسیه باید 50 تا 60 هزار دلار پرداخت کند. این یک راه‌حل بسیار منطقی و عاقلانه است. اگر بخواهیم اشتباهات داوران را در طول رقابت‌ها در نظر بگیریم می‌بینیم که تمام تلاش یک تیم به تصمیم ذهنی یک نفر بستگی دارد. بدین‌خاطر سیستم کمک‌داور ویدئویی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد، البته این سیستم به صورت محدود در فصل جاری لیگ برتر و جام حذفی روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. امیدوار هستیم از فصل آینده به صورت کامل در تمامی بازی‌ها اجرا شود.

انتهای پیام/

 

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت

به گزارش  اتاق خبر به نقل از نبض بازار،علی بهادر جهرمی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت که افزایش 35 درصدی مستمری این قشر در هیئت دولت تصویب شده است.

وی افزود: البته سایر اجزای حقوق مثل حوزه هایی که ناظر به عائله مندی و سایر کمک‌هزینه های جانبی افزایشش بعضا از این مقدار هم بیشتر بوده و افزایش قابل قبولی بوده و ان شا الله به جبران هزینه هایی که در طول ماه و سال این خانواده بزرگ و عزیز بازنشستگان تامین اجتماعی دارند کمک کند.

وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آیین‌نامه‌ای در هیات وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید. 

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیات وزیران امروز با این آیین که به پیشنهاد وزارت کار به هیات وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی‌ حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلا میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

     

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • اوکراین : حملات سنگین روسیه به نیروگاه‌های ما یک میلیارد دلار خسارت وارد کرده است
  • لیورپول - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت