Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه در اردبیل با هدف رصد و نظارت دقیق بر این اموال اجرا می‌شود. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی پیش از ظهر امروز در جلسه نحوه اجرای برنامه طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه در اردبیل اظهار داشت: سرقت به دلیل این که آثار بسیار منفی بر بدنه حوزه اقتصادی کشور وارد می‌کند به همین دلیل دستگاه قضائی استان به این مسئله ورود جدی پیدا کرده تا با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای برنامه طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه در استان خبر داد و بیان کرد: رصد و نظارت بر این موضوع در وهله نخست برای ما حائز اهمیت است و تمام تلاش و جدیت ما بر این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته از انجام چنین اقداماتی جلوگیری به عمل آورده و اجازه تخلف در این زمینه به سودجویان را ندهیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: انتظار ما این است که در این زمینه شهرداری با مشخص کردن مکانهایی برای این گونه مراکز و نظارت‌های دقیق و مستمر ما را در رسیدن به اهداف  مورد نظر رهنمون شود تا بتوانیم با شناسایی افراد متخلف در این زمینه طبق قانون برخورد کنیم.

خدادادی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از سرقت خودرو در استان نیز هم‌اکنون زمینه‌ای فراهم شده که با نصب قطعه ردیاب از این مسئله نیز جلوگیری به عمل آید و در ارتباط با مقابله با سرقت‌ سیم‌های برق و اوراق‌فروشی‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است که امیدواریم نتایج مورد انتظار را در این زمینه شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی با هدف صیانت و حفاظت از اموال نیازمند حمایت رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی است تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی مناسب در این زمینه از ارتکاب چنین جرم‌های غیراخلاقی در جامعه جلوگیری به عمل آورده وبه اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند ممنوع است و انتشار دهندگان آگهی فروش به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه و جریمه چهار برابری محکوم می‌شوند.

به گزارش مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آن‌ها اختصاص می‌یابد و با توجه به‌عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد