Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:02:40 GMT

برگزاری مراسم ترحیم نوربخش و تاج‌الدین در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۳۶۷

مراسم یادبود مدیرعامل و معاون فقید سازمان تأمین اجتماعی در مسجد علی‌بن ابی‌طالب شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با حضور مردم و مسئولان استان برگزار شد، یاد و خاطره مرحومان نوربخش و تاج‌الدین و خدمات آنان گرامی داشته شد.

دیروز استاندار ایلام درباره آخرین دیدار خود با نوربخش اظهار کرد: روز سه‌شنبه هفته گذشته با دکتر نوربخش دیدار داشتم و ایشان کمک کرد تا 10 میلیارد از مطالبات پزشکان، داروسازان و سایر بخش‌ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این دیدار وقتی صحبت از مشکلات این حوزه در استان ایلام شد ایشان با توجه کامل همه سعی خود را برای حل مشکلات داشتند که این دلسوزی‌ها برای آن مرحوم باقیات‌الصالحات خواهد بود.

سلیمانی‌دشتکی با بیان این‌که دو روز بعد از این دیدار در یک حادثه مرحوم نوربخش و معاون ایشان دارفانی را وداع می‌گویند، تصریح کرد: این اتفاقات برای همه‌ی ما درس است تا در دوران مسئولیت هر خدمتی را که می‌توانیم برای مردم انجام دهیم و این فرصت‌ها را قدر بدانیم چون معلوم نیست تا لحظات و ساعت‌های دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد .

سید «محمدتقی نوربخش»، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج‌الدین» معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان هفته‌ی گذشته در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان در سانحه رانندگی دارفانی را وداع گفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ایلام نوربخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد