Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ۱۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۶۴ خودروی نجات و ۲۴ فروند بالگرد برای ارائه خدمت به هموطنان در آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان شاهین فتحی در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی، اظهار داشت: در ایام اربعین در مسیر‌های مواصلاتی به مرزها، ۱۲۰ هزار نفر از خدمات هلال‌احمر استفاده کردند و بیش از ۷۴۰ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: همکاران ما در مرز‌های میرجاوه، دوقارون و بازرگان به زائران خارجی خدمت‌رسانی کردند علاوه بر اینکه در سه مرز چذابه، مهران و شلمچه نیز حضور فعال داشتند.

وی گفت: هر جایی که زائران حضور داشتند نیرو‌های امدادی نیز مستقر بودند و در کشور عراق نیز مرکز پزشکی جمعیت هلال‌احمر در کنار اورژانس به خدمت‌رسانی مشغول بود.

فتحی ادامه داد: در ایام اربعین با توجه به بارندگی‌های خدمات اسکان اضطراری و تغذیه به زائران ارائه شد.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به طرح زمستانه ۹۷ پرداخت و گفت:با توجه به بارش باران و شرایط جوی عملا طرح زمستانه در هلال‌احمر آغاز شده است.

وی اعلام کرد: هلا‌ل‌احمر در طرح زمستانه ۹۷ با ۱۲۴۳ پایگاه، ۱۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۶۴ خودروی نجات و ۲۴ فروند بالگرد آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین فتحی کمیته ترافیک پلیس راهور طرح ترافیک زمستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر پنجشنبه سقوط آقا ۴۵ ساله از ارتفاع آبشار لوه را به پایگاه تنگراه گزارش دادند.

وی افزود: در پی این حادثه ۸ نفر از امدادگران را در قالب ۳ تیم به محل مورد نظر اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: به همراه این نیروها دو دستگاه خودرو نجات و یک دستگاه آمبولانس برای نجات جان فرد به محل رفتند.

وی افزود: فردی که دچار حادثه شد توسط تیم‌های جمعیت با استفاده از کارگاه‌های متعدد به بالادست و محل امن انتقال و تحویل آمبولانس اورژانس داده شد.

کد خبر 6088804

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری