Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی واترپلوی کشورمان در شرایطی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد که دلیل خود را شرایط نه چندان مطلوب مالی توصیف می‌کند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

امید لطف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: مدت‌هاست به موضوع خداحافظی‌ام از تیم ملی واترپلو فکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداحافظی از دنیای واترپلو برایم بسیار سخت است به خصوص که همچنان توانایی حضور در تیم ملی را دارم و می‌توانم حداقل دو،سه سال دیگر در تیم ملی بمانم.

وی افزود: بعد از 44 سال تیم ملی واترپلوی ایران توانست برسکوی بازی‌های آسیایی قرار بگیرد. واترپلو مسیر موفقیت خود را پیدا کرده است و می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را تجربه کند. اما این رشته بسیار سنگین است. تیم ما برای حضور در بازی‌های آسیایی روزی 8 ساعت تمرین داشت.

دروازه بان تیم ملی واترپلو ادامه داد: با روزی 8 ساعت تمرین دیگر فرصتی برای کار کردن و کسب درآمد باقی نمی‌ماند. من متاهلم و باید خرج زندگی را تامین کنم اما درآمدی ندارم. اما حقوق کافی ندارم. البته در این مدت رضوانی(رئیس فدراسیون ) هرآنچه در توان خود داشت کمک کرد.

لطف‌پور یادآورشد: توانایی حضور در تیم ملی را همچنان دارم و می‌توانم در تیم ملی بمانم. اما شرایط اقتصادی و نداشتن درآمد کافی باعث شد تا برخلاف میل باطنی‌ام تصمیم به خداحافظی از تیم ملی بگیرم. چیریچ(سرمربی تیم ملی ) نیز خیلی با من صحبت کرد تا همچنان در تیم ملی باقی بمانم اما واقعا شرایط به شکلی نیست که در تیم ملی بمانم.

وی تصریح کرد: از 14 سالگی در تیم ملی واترپلو هستم اما حالا بدون این که درآمدی داشته باشم باید از تیم ملی کناره گیری کنم. ای کاش مسئولان ورزش شرایطم را درک می‌کردند و برای ورزشکاران متاهلی مثل من که همه وقتشان را صرف ورزش کرده‌اند تمهیداتی اندیشه می‌کردند.

لطف‌پور گفت: پیش از حضور در بازی‌های آسیایی یک هفته در ccuبستری شدم اما برای حضور در بازی‌های آسیایی تلاش کردم و خودم را به شرایط ایده آل رساندم تا پس از 44 سال برای کشورم افتخارآفرینی کنم. دل کندن از واترپلو برایم بسیار سخت است اما به اجبار باید خداحافظی کنم. این در حالی است که هنوز کاری را نیز برای خود پیدا نکردم.

انتهای پیام/

R7870/P1435/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897607

دیگر خبرها

  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!