Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:12:54 GMT

تداوم روزهای خوب مارادونا در فوتبال مکزیک

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۴۸۴

تداوم روزهای خوب مارادونا در فوتبال مکزیک

تهران- ایرنا- تیم تحت هدایت اسطوره آرژانتین در فوتبال مکزیک، یک گام بلند برای تحقق هدفی مهم برداشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سایت مارکای مکزیک، تیم دورادوس در لیگ دسته دوم فوتبال مکزیک که تحت هدایت دیه‌ گو مارادونا قرار دارد، شنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم مینروس به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پلی ‌آف این رقابت‌ ها صعود کرد و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی و صعود به دسته بالاتر نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل این بازی که در دقیقه 65 به ثمر رسید کافی بود تا تیم تحت هدایت مارادونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. اخراج بازیکن حریف لحظاتی پس از به ثمر رسیدن این گل هم کار مردان مارادونا را برای کسب پیروزی آسان تر کرد.
به این ترتیب روند خوبی که تیم دورادوس از بدو ورود مارادونا در پیش گرفته ادامه پیدا کرد. تیم دورادوس از ماه سپتامبر سال جاری زیر نظر مارادونا 9 بازی انجام داده که در آنها تنها یک بار باخته است. این در حالیست که پیش از ورود او این تیم سه بازی را باخته و سه بازی دیگرش را مساوی کرده بود.
دورادوس در صورت قهرمانی در مرحله پلی ‌آف لیگ دسته دوم فوتبال مکزیک، فصل آینده می ‌تواند در دسته اول فوتبال باشگاه این کشور حضور داشته باشد.
مارادونا پیش از سفر به مکزیک در تیم الفجیره امارات مربیگری می ‌کرد و در آن تیم به اهدافش نرسید. اکنون اما به نظر می ‌رسد که او شانس کسب یک دستاورد قابل توجه در دوران مربیگری ‌اش را دارد.
ورزشی**9128**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش مارادونا اسطوره آرژانتين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم

ویدیویی از مهارت های فوتبالی درخشان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال