Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شيراز- ايرنا- سرپرست دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري فارس گفت:دشمنان سعي دارند با جنگ رواني ناکارآمدي نظام را نشان دهند که واقعيت اين نيست.

ابراهيم استوار ميمندي صبح يکشنبه در آيين معارفه معاونان جديد فرمانداري شهرستان آباده گفت:فساد حتي يک مورد هم زياد است خصوصاً براي کشوري که داعيه اسلامي بودن دارد اما اين که هميشه در مورد فساد در ايران صحبت شود که انگار کل مملکت را فراگرفته است حربه دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تأکيد بر اينکه کشورمان از تمام گردنه‌هاي سخت گذشته است و امروز نيز مي‌تواند از گردنه اقتصاد عبور کند، گفت: در دهه شصت محاصره اقتصادي و جنگي بوديم و مقامات کشور ترور مي‌شدند، اما توانستيم از آن شرايط سخت عبور کنيم و اين اتفاق حاصل اتحاد گروه‌ها و پشتوانه قوي ملت بوده است.
استوار ميمندي گفت:مهمترين سرمايه هر کشوري منابع انساني است که مي تواند کشور را از پيچ هاي سخت عبور و به سلامت به سمت عادي شدن شرايط سوق دهد.
** بسيج، منجي ملت است
فرماندار آباده با اشاره به آغاز هفته بسيج گفت: در سالهاي مبارزه براي پيروزي انقلاب اسلامي، اتحاد و مسئوليت پذيري مردم، گره گشا بود و همه با محوريت اخلاق متحد شدند و امروز نيز براي تثبيت و استمرار انقلاب، مسيري جز حرکت در اين مسير وجود ندارد.
محمد اسداللهي با بيان اينکه بسيج، منجي ملت در قبال بسياري از گرفتاري ها بوده و شايستگي هرگونه تمجيد را دارد، اظهار کرد: چتر بسيج آنقدر گسترده است که مربوط به رده و گروه خاصي نيست بلکه به آحاد جامعه تعلق دارد و اميدواريم همه مسئولان در کنار هم با روحيه بسيجي به مردم خدمت کنند و براي رفع مشکلات آنها گام بردارند.
وي گفت: قطعا تنها راه برون رفت از گوشه نشيني اين شهرستان، توجه جدي به حوزه گردشگري و صنعتي است که اگر به اين دو موضوع توجه نشود چه آزادراه ساخته شود يا نشود رونقي در آباده شاهد نخواهيم بود.
اسداللهي افزود: آباده شانس بالايي در دريافت عنوان «شهر جهاني منبت» و پتانسيل بالايي در جذب گردشگر دارد که بايد در اين زمينه همه ادارات برنامه ريزي و تلاش کنند تا اين شهرستان به يک شهر توريستي و گردشگري تبديل شود.
فرماندار آباده بيان کرد: اختلاف نظر در بسياري موارد کاملا طبيعي است و نمي توان در تمام موارد اتفاق نظر داشت، ممکن است مسئولان در شيوه حل و رفع مشکلات مردم با يکديگر اختلاف نظر داشته باشند اما نبايد اين موضوع را بازيچه برخي اقدامات سياسي کرد و به تفرقه ميان آنها دامن زد.
اسداللهي با بيان اينکه قشر عظيم صاحبان فکر و انديشه در اين شهرستان، بانوان هستند اظهار داشت: بانوان در پذيرش مسئوليت‌ها در بيشتر حوزه‌ها دقيق ‌تر، قوي ‌تر و سالم ‌تر عمل کردند.
وي با بيان اينکه از بانوان در پست هاي مديريتي اين شهرستان قطعا استفاده مي شود، افزود: دولت به حضور بانوان بعنوان سرمايه هاي اجتماعي، نهادهاي مدني براي پيشبرد، اعتقاد دارد و با تمام توان حرکت مي کند.
فرماندار آباده با اشاره به اينکه بخشدار جديد آباده از بانوان انتخاب شده است گفت: مريم اکبري بعنوان بخشدار مرکزي آباده منصوب شده است و تلاش مي کنيم جايگاه بانوان مشاور در ادارات و فرمانداري سازماندهي شود و پست هاي رسمي داشته باشند.
در اين آيين از خدمات روساي پيشين محيط زيست و فرهنگ و ارشاد آباده تقدير و حبيب رضايي بعنوان رييس جديد اداره محيط زيست و هادي فرخي به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي آباده معرفي شدند.
حجت علي سليمي به عنوان معاون برنامه ريزي و امور عمراني و فرشيد صفري به عنوان معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري شهرستان آباده منصوب شدند.
آباده در 278 کيلومتري شمال شيراز است.
9864 / 1876
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده، سه شنبه افزود: در پی وقوع قتل خانمی ۸۲ ساله در یکی از محله های شهرستان آباده، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی شهرستان و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد

وی با اشاره به اینکه قتل هیچگونه ربطی به قتل های سال گذشته نداشته است، از شهروندان درخواست کرد به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

سرهنگ مسعودی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات، نتیجه از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228195 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند