Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:19:47 GMT

افتتاح یک پردیس سینمایی همزمان با جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۰۹

افتتاح یک پردیس سینمایی همزمان با جشنواره فیلم فجر

تهران - ایرنا - یک پردیس سینمایی جدید در جنوب تهران همزمان با برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، محمدمهدی حیدریان در آخرین ساعات حضورش به عنوان رئیس سازمان سینمایی از مجتمع درحال اتمام لوتوس مال به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید که ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت و ارزشیابی، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینماشهر، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای و مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حضور داشتند بخش های مختلف این پردیس درحال اتمام مورد بازدید قرار گرفت.
در این بازدید محمدرضا صابری و علی سرتیپی به عنوان بهره برداران سینماهای این مجتمع توضیحات لازم را ارائه کردند.
مجتمع «لوتوس مال» واقع در نازی آباد در 12 طبقه و دارای 14 سالن سینما با ظرفیت2300 نفر است که بزرگترین سالن 405 نفر و کوچکترین 48 نفر برای کودکان وVIP است.
تفاوت این پردیس با پردیس های دیگر در این است که دارای سالن vip با جدیدترین امکانات روز دنیااست و در مجموع 17 هزار و 800 متر مساحت دارد. سالن های سینما در طبقه دوم و سوم قرار دارد و در دیگر طبقات 600 باب مغازه، استخر، شهربازی، هایپر و امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد.
همچنین پارکینگ های این پردیس با ظرفیت برای دو هزار خودرو در طبقات فوقانی قرار دارد.
شش سالن این پردیس از نیمه آذرماه آماده تست می شود و برای نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به بهره برداری می رسد و هشت سالن دیگر نیز برای اکران فیلم های نوروزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
فراهنگ ** 9246 ** 1355 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سينما پرديس فيلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر

محمدایزدی، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در حاشیه‌ اولین جشنواره‌ سال ۱۴۰۳ که در قالب نوروزگاه زرند برگزار شد با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره‌های سال گذشته، از رونمایی تقویم جشنواره‌های سال ۱۴۰۳ شهرستان زرند در عید سعید فطر خبر داد و گفت: شاید دیگر نیازی نباشد تا مسئولان از اهمیت جشنواره‌ها سخنی بگویند ؛ چرا که اکنون این مردم هستند که به خوبی پیام جشنواره‌ها را درک کرده و زبان به زبان منتقل می‌کنند.

وی افزود: قطار جشنواره‌های زرند، شهر جشنواره‌های ایران پارسال توانست علاوه بر افزایش شور و نشاط اجتماعی، بسیاری از رویداد‌های ملی و مناسبت‌های مذهبی را در قالب دیدار از روستا‌های متعدد به تصویر بکشد و به بهانه‌های مختلف از جمله معرفی قابلیت‌های روستایی، جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و معنوی را به تصویری ماندگار در ذهن مخاطبان حک کند. 

ایزدی بیان داشت: امروز خوشحال هستیم که اعلام کنیم تمام جشنواره‌های زرند، مردم محور و اجتماع محور هستند و نقش دولت به عنوان حمایتگر این فعالیت‌ها و نظارت بر اجرای موثر و مستمر رویداد‌ها و حضور مسئولان در بین روستا‌ها و روستانشینان است که باعثِ دیده شدنِ مشکلات مردم و منتج به رفع برخی از آن ها شده و می‌شود.

وی رونق کسب و کار‌های بومی محلی، فروش و عرضه تولیدات روستائیان، حذف واسطه‌ها از بازار خرید و فروش محصولات روستایی و عشایری را گام مهمی برای دلگرمی بیشتر تولید کننده و مصرف کننده خواند و تصریح کرد: علاوه بر این موارد باید از حضور کارشناسان مسائل اجتماعی بویژه کارشناسان اجتماعی منطقه انتظامی شهرستان که در این جشنواره‌ها، مطالب ارزشمندی در اختیار خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان می‌گذارند تشکر کنم که این مورد نیز باعث پیشگیری از برخی آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار همچنین بر تداوم سیاستِ توجه به صنایع دستی و گردشگری، توسعه‌ بازارچه‌های محلی، آموزش‌های اجتماعی به ویژه مهارت آموزی در سبک زندگی ایرانی اسلامی و افزایش آگاهی نسبت به حقوق شهروندی تاکید کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»