Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:02:15 GMT

قهر حامد ادامه دارد؛ تیم ملی بسکتبال بدون حدادی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۴۰

قهر حامد ادامه دارد؛ تیم ملی بسکتبال بدون حدادی

اردوی تیم ملی بسکتبال در شرایطی آغاز شده که خبری از ۲ بازیکن باتجربه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی بسکتبال ایران از روز گذشته برای ۲ بازی حساس پیش رو در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ آغاز شده است. شاگردان مهران شاهین طبع باید ۹ آذرماه در استرالیا و ۱۲ آذرماه در فیلیپین ۲ بازی خارج از خانه را برابر حریفان خود برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا سرمربی تیم ملی از ۲۰ بازیکن دعوت کرده بود تا در اردوی تیم ملی حاضر شوند. این تیم اواخر هفته جاری به قطر سفر می کند تا ۲ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور داشته باشد و سپس راهی استرالیا شود.


از میان بازیکنان دعوت شده صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی فعلا در اردوی تیم ملی حاضر نشده اند. باید دید غیبت این ۲ بازیکن باتجربه که پیش بینی می شد به اردوی تیم ملی نروند، با چه واکنشی از سوی فدراسیون همراه خواهد بود.


نیکخواه بهرامی که کاپیتان تیم ملی محسوب می شود و از سال گذشته بار دیگر به ترکیب تیم ملی بازگشته، به دلیل سفر به آمریکا و ادامه زندگی در این کشور فعلا شرایط بازگشت به ایران را ندارد و گویا فعلا کادرفنی نباید روی او حساب باز کند.


از سوی دیگر قضیه حامد حدادی متفاوت است. سنتر ۲۱۸ سانتی‌متری تیم ملی در ماه های اخیر به دلیل برخی مصاحبه ها از سوی سرپرست تیم ملی با فدراسیون به اختلاف خورده و خواهان عذرخواهی از بازیکنان تیم ملی شده است.


این موضوع از سوی ستاره تیم ملی در جلسه با مسئولان فدراسیون هم مطرح شد و واکنش خاصی در پی نداشت. آخرین واکنش حدادی هم چند روز قبل بعد از خط خوردن ارسلان کاظمی انجام شد که او این موضوع را به خاطر صحبت های اخیر دانست و از مسئولان انتقاد کرد.


با این شرایط به نظر می رسد تیم ملی بدون ۲ ستاره خود باید به استرالیا و فیلیپین سفر کند؛ ۲ بازیکنی که غیبتشان باعث شد ایران در ژاپن هم شکست تلخی را متحمل شود.

 

بسکتبال تیم ملی بسکتبال محمد صمد نیکخواه بهرامی حامد حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال حامد حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر پنجشنبه در آئین یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

بهرامی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

بهرامی با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، اظهار کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد

بهرامی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، عنوان کرد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

بهرامی به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی اشاره کرد و عنوان داشت: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، عنوان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

کد خبر 6088654

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان