Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@13:06:37 GMT

انتقاد تند فخاری از انتصاب شبانه افشانی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۶۵۶

به گزارش پارس نیوز، الهام فخاری در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با انتصابات شهرداری تهران گفت: متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی شب گذشته انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است، در حالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه بر آن، این فرد انتخاب شده به عنوان سرپرست هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت این سازمان، اساسنامه آن صراحت دارد که مسئولیت سازمان باید با کسی باشد که یا  از کارکنان رسمی شهرداری است و یا ٨ سال سابقه قرارداد با شهرداری داشته باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به ابهام درمورد شرایط و عدم رعایت ضوابط قانونی معاون اجتماعی شهردار نباید چنین تغییری را در حوزه کاری خود اعمال کند.

فخاری با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان که بر اساس آن آقای افشانی تا روز گذشته ۲۶ آبان اجازه امضاء داشته، تصریح کرد: علاوه بر تمامی این موارد حکم مذکور ساعت ١١شب ابلاغ شده و باید تا پایان وقت اداری ۲۶ آبان ماه حکم ابلاغ می‌شد که بر این اساس خارج از وقت اداری ابلاغ شده است.
 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران شهردار تهران شهرداری شورای شهر تهران معاون قانون پارس انتصاب انتقاد شبانه افشانی پارس نیوز فخاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: نصب المان‌های نوری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت در سطح منطقه اجرا شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نورپردازی المان شهری کارایی محیط را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقا بخشیده و علاوه بر ایجاد فضای مفرح برای شهروندان و مسافران، موجب ماندگاری مردم در محیط بیرون تا دیروقت شده است، همچنین رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه منظر شبانه به‌عنوان جزئی جدانشدنی در طراحی فضاهای شهری باید به مورد توجه قرار گیرد، افزود: هدف از طراحی، ساخت و نصب المان نوری زیباسازی منظر شهری، افزایش نشاط در فضای شهری و ایجاد تحول در سیمای شبانه است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی در سطح این منطقه گفت: به‌منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری، ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب نصب المان‌های نوری با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در سطح منطقه اجرا شد.

رسالت تصریح کرد: با تلاش واحد زیباسازی علاوه بر نصب المان‌های نوروزی در سطح منطقه، المان‌های نوری در ستاد هدایت کیمیا، میدان مادر و خیابان رباط سوم نصب شده و زیبایی شب‌های بهاری این مکان‌ها را دو چندان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: المان‌های نوری نقش بسزایی در زیباسازی و ایجاد چشم‌انداز جذاب و زیبا در شب دارند که با پیگیری مدیریت شهری منطقه با نصب المان‌های نوری متنوع، فضایی دلنشین برای حضور شهروندان و مسافران در شب‌های بهاری فراهم شد.

کد خبر 739267

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است
  • ضرورت افزایش تجهیزات و توانمندی ها در حوزه مخاطرات استان تهران
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • استقبال از بهار با نصب المان‌های نوری در منطقه ۱۲ اصفهان
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هر شب در تهران
  • توزیع ۱۳ هزار افطاری هرشب در تهران