Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:30:25 GMT

تعیین تکلیف حکم ریاست ۱۱ سرپرست دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۸۱۷

جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها امروز برای بررسی حکم ریاست ۱۱ سرپرست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکشنبه 27 آبان، کمیته تعیین روسای دانشگاه‌های کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه خود را با محوریت تعیین روسای ۱۱ دانشگاه برگزار می‌کند.

کمیته تعیین روسای دانشگاه‌های کشور با حضور وزیر علوم و بهداشت، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری وظیفه بررسی صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها و همچنین صدور حکم برای آنها را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز کمیته تعین روسای دانشگاه‌ها، حکم ریاست طهرانچی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد، ۲ سرپرست دانشگاه های علوم پزشکی و ۸ سرپرست دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در صورت تایید صلاحیت از سرپرستی خارج و حکم ریاست را دریافت کنند.

وزیر بهداشت سرپرست دانشگاه های علوم پزشکی، وزیر علوم و سرپرست دانشگاه‌های غیر پزشکی و هیئت مؤسس و هیئت امنا دانشگاه آزاد نیز سرپرست دانشگاه آزاد را منصوب کرده‌اند و امروز صلاحیت نهایی این افراد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نوبت اول، با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم تجربی در دو نوبت صبح پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه در چهار حوزه امتحانی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دانشکده معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

پژمان فاضلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرکرد با اعلام این خبر گفت: روز پنج شنبه حدود ۱۰۰۰ داوطلب دختر و پسر در گروه آزمایشی علوم ریاضی و روز جمعه ۱۳۰۰ داوطلب دختر در گروه آزمایشی علوم تجربی با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی افزود: مرحله دوم آزمون سراسری هفتم و هشتم تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی اظهارکرد: داوطلبان گروه زبان و هنر و علوم انسانی هم در دانشگاه دولتی شهرکرد به مدت دو روز و در دو نوبت صبح و عصر با هم به رقابت پرداختند.

فاضلی بیان کرد: در آزمون سراسری امسال در گروه ریاضی تعداد داوطبان دختر نسبت به داوطلبان پسر افزایش پیدا کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد شهرکرد با اشاره به اینکه داوطلبان در کنکور امسال در ۵ گروه آزمایشی شرکت کرده‌اند تصریح کرد: نتایج این آزمون نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد.

کد خبر: 1228461 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • رقابت ۲۳۰۰ داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد شهرکرد