Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر پرسپولیس بازیکن ندارد ما باید چه بگوییم ما هم برای این بازی ۴ بازیکن را در اختیار نداریم، ولی شلوغ نکردیم.

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط تیم فوتبال پیکان پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است، اما بعد از اینکه ما پذیرفتیم در موعد مقرر با پرسپولیس بازی نکنیم تیم ما از شرایط ایده‌آل خارج شد و همین باعث شد ما در سه بازی قبلی یک مساوی و دو شکست را ثبت کنیم و این در حالی است که تیم ما پیش از لغو بازی با پرسپولیس خیلی آماده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما بخاطر نام ایران این کار را انجام دادیم و الان هم روی بازیکنان کار کردیم تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

وی در مورد اینکه الان بهترین فرصت برای امتیازگیری از پرسپولیس بوده و تیم برانکو کمبود بازیکن دارد، گفت: ما پرسپولیس را در روز‌های اوج هم بردیم اگر پرسپولیس بازیکن ندارد، ما باید چه بگوییم. ما هم برای این بازی ۴ بازیکن را در اختیار نداریم، ولی شلوغ نکردیم. البته ما برای تیم پرسپولیس احترام قائلیم و سعی می‌کنیم که بازی آبرومندانه‌ای مقابل آنها انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه در فضای مجازی گفته می‌شود شیری به دلیل اینکه مقابل پرسپولیس بازی نکند در بازی قبلی اخراج شده، تصریح کرد: زمانی که شیری در آن بازی اخراج شد اصلا ما قرار نبود در بازی بعد به مصاف پرسپولیس برویم و تاریخ این بازی چند روز بعد اعلام شد. خواهش من از رسانه‌ها این است که این موضوعات در فضای مجازی مطرح نشود و آنها کاری کنند که این شایعات به وجود نیاید. ما به بازیکن خود اعتماد داریم و چیزی که مطرح شده اصلا درست نیست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر حمید مطهری پیکان پرسپولیس مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی علی‌رغم نمایش فنی برتر و حملات پرشمارتر نسبت به پرسپولیس تا دقیقه 85 نتوانستند به گل برسند تا اینکه مهدی لیموچی قفل دروازه قرمزها را شکست و ارسال احسان قهاری از جناح راست زمین و رفت و برگشت توپ در محوطه جریمه را با شوت روی پای تماشایی به گوشه دروازه فرستاد تا امیررضا رفیعی مثل همه تماشاگران نظاره‌گر این صحنه باشد.

اما درخشش مهدی لیموچی به همین‌جا ختم نشد و او که نقش اصلی در ایجاد حملات آلومینیوم را داشت، بازهم خط دفاعی پرسپولیس را به دردسر انداخت و توانست با نفوذهای سریع و استفاده از تکنیک بالای خود وارد محوطه جریمه شود و موقعیت‌سازی کند که بهترین اتفاق را در لحظات پایانی رقم زد.

گل اول آلومینیوم مقابل پرسپولیس توسط لیموچی امیدها را به اردوی ایرالکو برگرداند و آنها توانستند بازی را به وقت‌های اضافه بکشند، اما او سعی داشت در دقیقه 120 هم یک خطا در محوطه جریمه بگیرد که داور برخورد او و گئورگی گولسیانی را خطا تشخیص نداد ولی لحظاتی بعد این بازیکن زهرش را دوباره به قرمزها ریخت.

لیموچی که در این فصل جزء بهترین‌های آلومینیوم بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید، در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پاس در عمق به سمت چپ محوطه جریمه را با حرکت سریع خود تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس در عرض او با ضربه علیرضا نقی‌زاده تبدیل به گل شد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

لیموچی که در فصل جاری لیگ برتر پنج گل به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دیدار مقابل پرسپولیس هم علاوه‌بر یک گل حساس و یک پاس گل حیاتی، پنالتی خود را هم به تور دروازه چسباند و نقش مهمی در صعودشان داشت.

دیگر خبرها

  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند