Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشست شوراي مديران عامل گروه اقتصاد نوين در محل شرکت ليزينگ اقتصاد نوين برگزار شد شوراي مديران عامل بانک اقتصاد نوين با هدف هم ‌افزايي و استفاده بهينه از ظرفيت‌ هاي شرکت‌ هاي تابعه با حضور جناب آقاي دکتر بلگوري مدير عامل بانک اقتصاد نوين در محل شرکت ليزينگ اقتصاد نوين در 26آبان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا، در ابتداي اين نشست، مديرعامل شرکت ليزينگ اقتصاد نوين اهم اقدامات اين شرکت را در طي يکسال گذشته تشريح کرد و گفت: با توجه به تغيير شيوه اعتبارسنجي در شرکت ليزينگ، ميزان وصول مطالبات نسبت به قراردادهاي منعقد شده، افزايش قابل توجهي داشته است.
فرجام نيا در ادامه به اقدام صورت گرفته جهت ورود به بازار سرمايه اشاره نمود و افزود: با مجوز بانک مرکزي، سرمايه شرکت نيز از 1,200 ميليارد ريال در مرداد سال جاري به 2,000 ميليارد ريال افزايش يافت.
وي با اشاره به دريافت گواهي‌نامه استاندارد ايزو 9001 و ايزو 10002، اهميت پايش مستمر و دقيق فرآيندها و دستورالعمل ‌ها را مهم دانست و گفت: پايش مستمر روندها و فرآيندها و توجه به موضوع «KYC» يکي از اقدامات مهم جهت کاهش ريسک در شرکت بوده است.
در بخش ديگري از نشست، مدير عامل بانک اقتصاد نوين بر اجرا و استمرار حاکميت شرکتي، مديريت ريسک و حسابرسي داخلي در شرکت‌ هاي تابعه تاکيد کرد و افزود: وظيفه داريم با رعايت ضوابط و عمليات شفاف و قابل دفاع، سود پايدار و قابل قبولي را ايجاد نماييم.
دکتر بلگوري در ادامه با اشاره بر لزوم هم ‌افزايي در ميان شرکت‌ هاي بانک، استفاده از ظرفيت‌ هاي مغفول و استفاده نشده شرکت‌ ها را از نکات کليدي بر شمرد و اضافه کرد: ضروري است شرکت‌ ها از تجربيات يکديگر استفاده نموده و از هزينه‌ هاي سربار جلوگيري نمايند.
مدير عامل بانک اقتصاد نوين وجود 250 شعبه در سراسر کشور را به‌ عنوان يک ظرفيت راهبردي و بالقوه بانک اعلام نمود و بيان داشت که استفاده از ظرفيت‌ شعب و بانکداري شرکتي، بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد و شرکت‌ هاي ليزينگ، تامين سرمايه، بيمه نوين و ديگر شرکت‌ هاي تابعه به فراخور مأموريت خود مي‌ توانند از اين ظرفيت‌ ها استفاده لازم را ببرند.
وي همچنين لازمه‌ ي استفاده حداکثري از اين ظرفيت‌ ها را، درهم تنيدگي بيشتر بخش‌ ها و شرکت‌ ها و ارتباط مستمر و موثر مديران عامل شرکت‌ ها و معاونين و مديران بانک دانست.
در پايان اين نشست، جناب آقاي دکتر بلگوري مدير عامل بانک از ديتا سنتر و سرورهاي شرکت ليزينگ بازيد به‌ عمل آورد.
گفتني است نشست شوراي مديران عامل شرکت‌ هاي گروه اقتصاد نوين به صورت ماهانه به ميزباني يکي از شرکت‌ هاي تابعه برگزار مي‌شود که نشست آبان ماه در شرکت ليزينگ اقتصاد نوين برگزار شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد

جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با هدف کاهش هدررفت آب، شناسایی آب‌های بدون درآمد و شناسایی دقیق مصرف آب، در سال گذشته بیش از پنج هزار کنتور فرسوده تعویض شده است.

او افزود: برای تعویض کنتور هیچ وجهی از مشترکان دریافت نمی‌شود و مشارکت مردم در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: در صورت سهل انگاری مشترک در نگهداری از کنتور و احتمال خسارت به کنتور از قبیل یخ زدگی، شکستگی و…. هزینه تعویض از مشترک دریافت می‌شود.

علمدار با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار کنتور فرسوده در استان وجود دارد، ادامه داد: هزینه ریالی تعویض کنتور‌های خراب در سال گذشته بیش از هشتاد میلیارد ریال بوده که از سوی این شرکت تامین شده است.

او کنتور‌های فرسوده مشترکین آب را یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد دانست و گفت: عمر کنتور‌های مشترکین، حداکثر هشت سال است که معمولا به علت محدودیت‌های مالی، شرکت‌های آب و فاضلاب قادر به تعویض تمامی کنتور‌های فرسوده نیستند نقش کنتور‌های فرسوده در هدررفت ظاهری آب در بسیاری از موارد از نقش کنتور‌های خراب بیشتر است، زیرا برای مشترکین دارای کنتور خراب، بر اساس میانگین مصرف دوره‌های مشابه قبل قبض صادر می‌شود در حالیکه برای کنتور‌های فرسوده، اعداد قرائت شده، معیار صدور قبض است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای درخواست تعویض کنتور و کلیه خدمات از طریق سامانه ۱۲۲، درگاه اینترنتی ساحل به آدرس eg.abfayazd.it و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • عامل تورم در سال ۱۴۰۲ چگونه مهار شد؟