Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام «احمد واعظی» رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عباسی به ریاست جامعه المصطفی را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر واعظی بدین شرح است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر عباسی «زیدعزه»

رئیس محترم جامعه المصطفی(ع) العالمیه

سلام علیکم

با احترام، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ریاست جامعه المصطفی(ص) العالمیه را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاءالله با مدیریت، دانش و تدبیر جنابعالی شاهد بالندگی بیش از پیش حوزه‌های مأموریتی جامعه المصطفی(ص) العالمیه خواهیم بود.

ضمن ابراز خرسندی به استحضار می‌رساند، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم علاوه بر تعاملات گذشته ، آمادگی خود را برای تعریف زمینه همکاری‌های مشترک، هم‌افزایی و تعامل سازنده جهت پیش‌برد اهداف فرهنگی، آموزشی و تبلیغی اسلام ناب و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اعلام می‌دارد.

توفیق روزافزون جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

احمد واعظی

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

کد خبر 4461473

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد واعظی پیام تبریک حکم انتصاب سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله عبادی در نشست با جامعه قرآنی گفت: برای جامعه بشری انعکاس مسئله مهم است و باید در انواع مسائل جهت تبلیغات گام برداریم و واقعیت را به صورت باور منعکس کنیم.

وی افزود: باید حضور مبلغان در روستا‌ها و مساجد پررنگ شود، زیرا حضور آنها از اهمیت بالایی برخورداراست.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه استعمارگران سال هاست که بدترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند و در تبلیغات خود حرف از حقوق بشر میزنند گفت: تبلیغات دشمن قوی است و باید در جهت آگاه سازی و تبلیغات به شیوه درست عمل کنیم، زیرا فرزندان ما تحت تاثیر آنها هستند و این جای نگرانی دارد.
آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی از هر سو مورد تهاجم داخلی و خارجی است و هر چند جمهوری اسلامی سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند، اما همچنان عده خاصی برگ انحرافی به صندوق می‌اندازند و تحت تاثیرتبلغیات غلط دشمن قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه به سخن حاج قاسم در خصوص اینکه جمهوری اسلامی حرم است گفت: اگر این حرم آسیب ببیند همه چیز آسیب می‌بیند و اکنون هسته‌های مقا‌ومت به برکت جمهوری اسلامی می‌توانند از خود دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل‌های مردمی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود