Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر آموزش و پرورش پس از امضاتفاهم نامه ای میان وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی استاندارد در جمع خبرنگاران درباره این تفاهم نامه گفت: امروز روز بسیار مبارک و خجسته ای برای آموزش و پرورش خواهد بود چرا که آموزش و پرورش با امضای این تفاهم نامه و همکاری که با سازمان ملی استاندارد به صورت رسمی آغاز خواهد کرد وارد یک عرصه جدیدی در کیفیت بخشی و ارتقاء واحدهای آموزشی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تفاهم نامه ای که امروز با سازمان ملی استاندارد منعقد شد شامل دو بخش است. بخش اول شامل تلاش ها و کمک هایی است که آموزش و پرورش برای اشاعه فرهنگ استاندارد در کشور از طریق آموزش و پرورش عمومی می تواند داشته باشد. در این بخش ما کمک خواهیم کرد تا بچه ها با مفاهیم و ضروت های استاندارد در زمینه تولید کالا و خدمات آشنا شوند و به مطالبه اجتماعی برای تولید و خدمات استاندارد در جامعه بیانجامد. این شرط اصلی ارتقاء استاندارد است که مردم خودشان متقاضی استانداردسازی کالا و خدمات باشند.ما این موضوع را در برنامه رسمی و فوق برنامه  دنبال خواهیم کرد.

بطحایی درباره بخش دوم این همکاری اظهار کرد: در بخش دوم این همکاری آموزش و پرورش بیشتر استفاده کننده خواهد بود. استفاده از تجارب و تخصص ارزشمند سازمان ملی استاندارد در زمینه استانداردسازی خدمات آموزشی و پرورشی شامل این بخش است و شاخص ها و معیارهایی که به ما کمک خواهد کرد تا توسط آنها به صورت دائم آموزش و پرورش را رصد کنیم و خودمان را به سطح قابل قبولی از کیفیت برسانیم.

وی اضافه کرد: البته در حاشیه این دو بخش برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان آموزش و پرورش و همچنین برای معلمان توسط متخصصان سازمان ملی استاندارد نیز صورت خواهد گرفت. منابعی که سازمان دارد در اختیارمان قرار می دهد نیز شامل این مورد خواهد بود. امیدوارم با وجود این تفاهم نامه گام جدی برای ارتقا تعالی در آموزش و پرورش برداریم.

کد خبر 4461472 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران سید محمد بطحایی وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق