Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نايب رييس فراکسيون مستقلين ولايي مجلس شوراي اسلامي مهم ترين مطالبات اعضاي اين فراکسيون در جلسه امروز با وزير امور اقتصاد و دارايي را حل مشکلات معيشتي، اختصاص بودجه‌ براي ترميم و افزايش حقوق‌ها و بسته‌هاي حمايتي مردم عنوان کرد.

به گزارش ايرنا از خانه ملت، «غلامعلي جعفرزاده ايمن آبادي» در تشريح نشست امروز- يکشنبه- فراکسيون مستقلين ولايي مجلس شوراي اسلامي که با حضور فرهاد دژپسند وزير امور اقتصادي و دارايي برگزار شد، اظهار داشت: در جريان تحريم‌هاي سخت و ظالمانه ترامپ قرار گرفته‌ايم و تمام فشار رييس جمهوري آمريکا به ايران در حوزه اقتصاد است و بنابراين بايد در اين زمينه برنامه ريزي موثري داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اين که براي مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه آمريکا عليه کشور بايد بين مجلس و دولت تعامل خوبي ايجاد شود، افزود: نياز داريم اقدامات فعالانه ضد تحريم براي خنثي کردن و بي اثر کردن تحريم‌ها انجام شود.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: در نشست مشترک فراکسيون مستقلين ولايي با وزير امور اقتصادي و دارايي دغدغه‌هايي در حوزه‌هاي مختلف از جمله حجم نقدينگي، نظام و فرارهاي مالياتي، مباحث گمرکي، اموال تمليکي، واگذاري اصل 44 قانون اساسي و سهميه بندي سوخت مورد بحث قرار گرفت.
جعفرزاده ايمن آبادي تصريح کرد: مهم ترين موضوع مطرح شده ايجاد رفاه براي مردم در فعال شدن شوراي اقتصاد، حل مشکلات معيشتي مردم، اختصاص بودجه‌ براي ترميم و افزايش حقوق‌ها و بسته‌هاي حمايتي مردم بود.
وي يادآور شد: مباحث مطرح شده در اين نشست بسيار زياد بود و به علت کمبود زمان مقرر شد نشست ديگري با وزير اقتصاد در هفته جاري براي بررسي مسائل و تشکيل کارگروه‌هايي برگزار شود.
سيام*3061**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد

نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب ۱۱ اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این نشست که به دعوت شورای ائتلاف برگزار شد، بیش از ۱۴۰ منتخب حضور داشتند.

در این نشست که با حضور چهره های از جمله غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی بابایی و سردار محمداسماعیلی کوثری سردار کوثری برگزار شد، ۱۰ نفر از منتخبان به بیان نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد