Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سينا سرلک که تاکنون فعاليت‌هاي بسياري را در حوزه موسيقي داشته و به تازگي قطعاتي را براي سريال «حوالي پائيز» اجرا کرده که با استقبال مخاطبان همراه شده است. اين خواننده مطرح در گفتگو با «موسيقي ما» در ارتباط با تجربه اين همکاري گفت:«همکاري با گروه «حوالي پائيز» برايم بسيار تجربه خوبي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام اعضاي اين سريال دوستان مهربان، با معرفت و با اخلاقي بودند. اصولاً براي من رفتار اجتماعي بسيار مهم است و گروه و عوامل اين سريال ازجمله حسين نمازي و سعيد پرويني عزيز و بازيگران دوست داشتني اين مجموعه از زماني که پيشنهاد کار به من داده شد اين لطف را داشتند و من بسيار خوشحال مي‌شوم با مجموعه‌هايي کار کنم که اخلاق فاکتور اصلي آنها باشد.»
او در ارتباط با تجربه‌هاي سينمايي و تلويزيوني خود توضيح داد:«الحمدلله من از سال‌هاي پيش تاکنون تجربه‌هاي خوبي در فيلم و سريال داشتم. از مجموعه «شاخه طوبي» در هفت سالگي، مجموعه «خانه‌اي در تاريکي»، سريال «مرده متحرک» در شبکه يک سيما، سريال «بيدارباش» و پس از آن نيز ساخت موسيقي بر روي فيلم «صبح روز بعد» ساخته علي هاشمي که در جشنواره‌هاي بين‌المللي نيز رتبه‌هاي خوبي دريافت کرد و بازيگر اصلي آن خانم نگار جواهريان بودند. در ادامه نيز در سريال «شهرزاد» قطعاتي را اجرا کردم که با استقبال زيادي مواجه شد. ‌پس از آن در فيلم «زيرسقف دودي» به کارگرداني بانو پوران درخشنده قطعه‌اي اجرا کردم که بسيار مورد استقبال قرار گرفت و هنوز و با گذشت 2 سال همچنان آن قطعه زمزمه و ماندگار شده است.»
اين خواننده در ادامه افزود:«پس از کار «زيرسقف دودي» تجربه همکاري در سريال «حوالي پائيز» را داشتم که آن نيز با استقبال زيادي مواجه شد. موسيقي تيتراژ ابتدايي توسط معين طيبي ساخته شد، تنظيم آن نيز برعهده فرشاد يزدي و شعر آن نيز برعهده قاسم صرافان بود. پس از گذشت چند جلسه با انتخاب و صلاحديد تيم «حوالي پائيز» تيتراژ کار تغيير کرد و کار «معرکه عشق» به آهنگسازي سعيد رضايي در تيتراژ جايگزين آن شد. سپس قطعه «مسلخ» و «جدايي» به آهنگسازي سعيد رضايي در بخش مياني مجموعه منتشر شد. مجموعاً اين کارها هم بسيار مورد توجه قرارگرفت و هر روز پيغام‌هاي متفاوتي را از سوي مخاطبان در برابر قطعاتي که براي سريال «حوالي پائيز» خواندم بود دريافت کردم. برايم باعث خوشحالي است که کارهايي را به مردم عرضه کنم که با استقبال آن‌ها مواجه و ماندگار شود.»
سرلک در خصوص دليل انتخاب سريال «حوالي پائيز» به عنوان تازه‌ترين همکاري هنري خود نيز افزود:«از نظر من سريال «حوالي پائيز» بيانگر بخشي از واقعيت‌هايي است که در دنيا رخ داد و در اين سريال اشاره بسيار به جا و خوبي به آن شد. هر کدام از ما با تماشاي اين سريال خودمان را جاي خانواده‌هاي اين عزيزان گذاشتيم که با چه نيتي به اين سفر رفتند و بدون هيچ گناهي درگير اين ماجرا شدند و هيچ‌گاه بازنگشتند. اين ماجرا تنها مربوط به کشور ما نبود و بسياري از مردم کشورهاي ديگر در اين حادثه جان باختند. من نيز به نوبه خود وظيفه خودم دانستم که با حضور در اين پروژه اداي ديني به خانواده اين عزيزان کنم. من هميشه براي مردم عزيز کشورم و به عشق آنها آواز خوانده و مي‌خوانم.»
وي در پاسخ به اين سوال که براي نزديک شدن به حس و حال خانواده شهداي منا، با خانواده اين عزيزان ملاقاتي داشته يا خير؟ گفت:«با خانواده اين عزيزان ملاقاتي نداشتم، اما چندين تن از آشنايان ما نيز درآن زمان درگير اين ماجرا شدند و من از نزديک شاهد حال و هوايي که خانواده اين شهدا داشتند، بودم و حس و حال آن عزيزان بر روي من بسيار تاثير گذاشت.»
سرلک در ارتباط با تفاوت اجراي موسيقي در فيلم‌هايي با مضمون خاص مانند حوالي پائيز و ساير قطعات گفت:«هر قطعه‌اي که من مي ‌خوانم توام با حال و هواي دروني من است. چون فراز و نشيب‌هاي بسياري در مسير زندگي من هم وجود داشته است. اميدوارم هميشه در کنار هم با مهر زندگي کنيم و کارهاي بعدي من نيز براي مردم و از جنس و دل آنها باشد.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند

مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز ۲، به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت ۵ و سکانس‌های مربوط به داعش اشاره دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان محمدحسنی، مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج در کتاب سلیمانی عزیز ۲، به خاطره جالبی از نگاه سردار سلیمانی فرمانده وقت نیروی قدس سپاه به سریال پایتخت ۵ و سکانس‌های مربوط به داعش اشاره دارد.

سیروس مقدم کارگردان این سریال نیز خاطراتی از ساخت این قسمت‌ها دارد. این روزها که پخش این سریال پرمخاطب در شبکه ای فیلم به قسمت‌های حساس حضور خانواده نقی معمولی و همراهانش در سوریه و درگیری با داعش رسیده، همشهری آنلاین مروری بر این خاطرات داشته است

سردار سلیمانی هماهنگ کرد تا عوامل فیلم با اسیران داعشی صحبت کنند

در کتاب سلیمانی عزیز ۲ به نقل از مدیر سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌خوانیم:

«وقتی قرار شد پایتخت ۵ ساخته شود، تیم را بردیم دیدار حاج قاسم؛ حاجی خیلی کمک کرد تا بچه‌ها با فضای سوریه و مدافعین حرم آشنا بشوند؛ حتی هماهنگ کرد با یکی دوتا اسیر داعشی صحبت کنند و فیلم‌نامه که نهایی شد، یک روز صبحانه مهمان حاج قاسم شدیم؛ همین که فهمید آخر سریال قرار است بابا پنجعلی شهید شود و در کربلا یا مشهد خاکش کنند، گفت: «فیلم‌نامه رو عوض کنید، همه این خانواده باید صحیح و سالم برگردند ایران.»

کارگردان و نویسنده با تعجب نگاهی کردند و گفتند: «نمیشه! ما می‌خوایم قصه این‌طور تموم بشه.» حاجی وقتی دید قبول نمی‌کنند، غیرتمند گفت: «مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به دست داعش شهید بشه!»

نظر سردار در خصوص ساخت «پایتخت ۵» مثبت بود

سیروس مقدم کارگردان این سریال نیز در خصوص این سری از مجموعه پایتخت در گفت‌وگویی گفته است: «پرمخاطبترین فصل سریال پایتخت (فصل پنجم) را تولید کردیم که حملات زیادی هم به آن شد؛ این سریال با توصیه حاج قاسم سلیمانی ساخته شد. نظر سردار در خصوص ساخت «پایتخت ۵» مثبت بود و فقط یک نگرانی داشتند که انتهای قصه چه می‌شود که ما گفتیم خانواده نقی با رشادت و جانفشانی خودشان را از مهلکه جنگ نجات می‌دهند و در نهایت یک بالگرد سوری این خانواده را از مخصمه نجات می‌دهد.
سازمان اوج همفکر و ناظر بر کار بود و قسمت به قسمت فیلمنامه، هم به اوج و هم تلویزیون داده می‌شد و کاملاً هماهنگ بودیم… یک صبح زود خدمت‌شان (سردار سلیمانی) رسیدیم، زیرا می‌خواستند سرشان خلوت‌تر باشد و مفصل صحبت کنند. من از فحوای کلامشان متوجه شدم پایتخت‌های دیگر را هم دیده‌اند. ایشان نظراتی داشتند که بحق هم درست بود. ضمن این‌که به ما مشاورانی برای کار معرفی کردند و فقط نگران فینال قصه بودند که قهرمانان نجات پیدا کنند؛ بارها من و محسن تنابنده جلسات مفصلی با رده‌های بالای عملیات سوریه داشتیم و پای خاطرات آن‌ها نشستیم و نوشتیم، حتی خودم یک بار پیش سردار سلیمانی رفتم و راجع به پایتخت و داعش صحبت کردیم…»

این کارگردان همچنین عنوان کرده است: «حضرت آقا در صحبت‌هایشان تاکید کردند به رئیس وقت سازمان صدا و سیما سفارش کرده‌اند نمونه سریال‌هایی مثل پایتخت ساخته شود که روایتگر یک خانواده متدین، ایرانی و بافرهنگ است و گفته بودند، چرا از این سریال‌ها کم ساخته می‌شود؟ من حرف آقا را به عوامل رساندم و خیلی خوشحال شدیم که ایشان حتی حرف‌های نهفته در سریال را کشف کرده‌اند و تاکید داشتند در پایتخت ۲ خیلی خوب به حق‌الناس پرداخته‌ایم. شنیدن این حرف‌ها خیلی حالمان را خوب کرد.»

کد خبر 749660

دیگر خبرها

  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از خوانندگی رضا رشیدپور در یک جمع خصوصی
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید