Web Analytics Made Easy - Statcounter

گامر دیلانچیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، اظهارکرد:  از 9 سالگی شنا را شروع کردم و از ملی پوشان این رشته بودم تا اوایل سال 91 شنا می کردم  و بعد از آن مربی گری را شروع و با آغاز آن از تیم ملی خداحافظی کردم.

وی افزود: سال 92 سرمربی گری رده های پایه استان را به عهده داشتم .در چندین رشته رکورد دار بودم و در مسابقات مختلف در رده جوانان و نوجوانان مقام اول را دارم همچنین کسب مقام برنز بازی‌های آسیایی در  ویتنام سال 2009، مدال نقره مسابقات مالزی و چهارمی و ششمی مسابقات آسیایی را در کارنامه دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم‌های شنای استان اصفهان با اشاره به وضعیت و سطح شناگران اصفهانی عنوان کرد: هم اکنون شنای استان به صدر شنای کشور برگشته است و تقریبا در اکثر مسابقات مقام قهرمانی یا نایب قهرمانی رادر رده جوانان و نوجوانان به دست می آوریم، دررده بزرگسالان هم با توجه به اقدام های چاووشی  از رده پایه شناگران بزرگی داریم همچنین علیرضا یاوری یکی از ملی پوشان است.

دیلانچیان ادامه داد: از 4 نفر اعزامی تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا در رشته شنا علی رضا یاوری اصفهانی بود همچنین یاوری سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را دارد و در اردوهای تیم ملی هر دفعه حداقل سه نفر شرکت کننده داریم. در رده پایه کارهای زیادی انجام نشده است امیدواریم که  توجه بیشتری به این رده شود.

وی در خصوص امکانات این رشته و وضعیت استخرهای سطح استان اذعان کرد: ورزش شنا پر هزینه است و همچنین استخرها منبع درآمدی برای بخش های خصوصی شده است و بحث تفریحی بیشتر از بعد آموزشی، استعداد یابی و قهرمانی به آن توجه می شود همچنین استخرها در اصفهان از نظر عمومیت و تعداد در سطح خوبی قرار دارند  ولی از نظر استانداردها کامل نیستند حتی استخر انقلاب هم استخر استانداردی برای برگزاری مسابقات نیست و ایرادات جزیی دارد. تنها استخری که سکوهای استاندارد برای مسابقات دارد استخر آزادی است.

مربی اصفهانی تیم ملی شنای کشور تصریح کرد: یکی از مشکلات این رشته این است که نظارت در این رشته کم است و واقعا از نظر امکانات و سخت افزار و کار گروهی  با بقیه کشورها بسیار فاصله داریم و از این نظر عقب مانده‌ایم و وقتی در مسابقات بین المللی حاضر می شویم میبینیم همراه تیم های حاضر اکیپ کاملی از سرمربی، مربی روانشناس ، بدنساز و مشاور تغذیه همراه تیم های خارجی است.

دیلانچیان با اشاره به ضعف کار گروهی در این رشته خاطرنشان کرد: در  کشور ما بایستی یک نفر همه کارها از جمله مربی گری ، تدارکات و کارشناسی  را انجام دهد که طبیعتا یک نفر نمی تواند همه کارها را در سطح حرفه ایی  و کامل انجام دهد.

وی یادآورشد: مشکلات در استخرها وجود دارد ولی اگر روی همین مشکلات تمرکز کنند و برنامه خوب و مدونی با حمایت وزارت ورزش و اداره کل  انجام بشود می توانیم خیلی بهتر در این رشته فعالیت کنیم و با توجه به این اختلاف رکوردهایی که  با دنیا داریم می توان حرفه ایی تر ظاهر شویم.

مسئول کمیته شنای استان اصفهان با اشاره به ورود باشگاه های اصفهانی برای تیم داری در شنا اظهارکرد: متاسفانه باشگاه های اصفهانی برای تیم داری در این سال ها اقدام نکرده اند و  از سال 89-90 که سپاهان تیم داری کرد و بنده هم حضور داشتم اصفهان در لیگ تیم داری نکرد و یکی از معضلات ما در استان همین است و تعدادی از شناگرانمان مجبور هستند که در تیم های مختلف شنا کنند و در لیگ شرکت کنند.

وی در خصوص دلایل تیم داری نکردن باشگاه های اصفهانی گفت: مشکلات مالی و هزینه ها و همچنین تبلیغات از دلایل عدم تیم داری باشگاه ها است.

د/ 1

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان المپیک تغذیه تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی

مراسم اختتامیه جشنواره تلویزیونی «قهرمان ایران» در سال ۱۴۰۲ شامگاه پنجم اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان عرصه‌های مختلف ورزش در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفتگویی با سه ورزشکار برگزیده داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

 امیررضا معصومی که جایزه «قهرمان فردا» را دریافت کرد گفت: از سازمان صدا و سیما تشکر می‌کنم که این کار زیبا را انجام می‌دهد و  در این سه سال اخیر این جشنواره را پیگیری می‌کند و سال به سال تعداد شرکت کنندگان برای انتخاب برترین ورزشکار بیشتر شده است.

وی افزود: امسال پنج میلیون نفر شرکت کردند و این افزایش شرکت‌کننده در نظر سنجی نشان می‌دهد که از قدرت همدلی رسانه ملی استفاده شده است و امیدوارم در سال‌های آینده همینطور ادامه‌دار باشد.

معصومی درباره تورنمنت اخیر خود گفت: ۲۰ روز آینده برای آمادگی تیم ملی در تورنمنت گرجستان شرکت خواهم کرد.

حضور بیشتر مردم در نظرسنجی‌ها باعث خوشحالی ورزشکاران می‌شود

علی نادری سرمربی فوتبال ساحلی جایزه که «برترین مربی» ورزش در سال ۱۴۰۲ دریافت کرد و گفت: از مردم عزیزمان تشکر می‌کنم که رای دادند، امیدوارم توانسته باشیم باعث شادی دل مردم شویم.

وی عنوان کرد: زمانی که ما به موفقیت می‌رسیم مسئولیت ما بیشتر می‌شود و ما باید بیشتر تلاش کنیم و به فوتبال ساحلی توجه بیشتری داشته باشیم چراکه مردم دیگر انتظار سومی از ما ندارند و منتظر مقام دیگری هستند.

نادری درخصوص عملکرد رسانه ملی توضیح داد: زمانی که پنج میلیون نفر رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند و اتفاق بزرگی است و سال‌های آینده مردم بیشتر شرکت می‌کنند و هر چقدر مردم بیشتر حضور داشته باشند باعث انگیزه و خوشحالی ورزشکاران می‌شود.

رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد

ناهید کیانی که جایزه «بانوی ورزش ایران» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد و گفت: حس و حال خوبی دارم، دریافت جایزه در این جشنواره‌ها برای ما خیلی با ارزش است چراکه از طرف مردم انتخاب شدیم. مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند امیدوارم لایق این جایگاه باشم و تا پای جان برای خوشحالی مردم کشورم بجنگم.

وی افزود: همه اتفاقات این جشنواره عالی بود و در مصاحبه‌هایی که داشتم همیشه گفتم علاقمندم که رشته‌هایی که دیده نمی‌شوند به خصوص بانوان پخش زنده داشته باشند. البته رشته ما پخش زنده دارد، اما رشته‌های دیگر هم پخش زنده داشته باشد.

او گفت: با همه وجودم برای المپیک آماده می‌شوم، خداراشکر تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم تا روز المپیک بتوانم نتیجه خوبی دریافت کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که افتخارآفرینی کنم مسابقات سختی است، اما من از پس آن برمی آیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی