Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:11:32 GMT

بی حسی موضعی پارسا پیروزفر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۹۸۴

بی حسی موضعی پارسا پیروزفر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پروانه ساخت فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» به نویسندگی و کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی حبیب رضایی صادر شد و این فیلم طی روزهای آینده در تهران کلید می خورد.

«بی حسی موضعی» که قصه اش در یک شب تا صبح می گذرد پنج بازیگر اصلی دارد و تاکنون حضور پارسا پیروزفر و سهیل مستجابیان در فیلم قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سهیل مستجابیان از چهره های فضای مجازی برای نخستین بار بازی در یک فیلم سینمایی را تجربه می کند.

حبیب رضایی پس از سال ها حضور در سینما به عنوان بازیگر، برای نخستین بار تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی را برعهده گرفته است. همچنین محمد صادق رنجکشان به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح در این پروژه سینمایی حضور دارد.

«بی حسی موضعی» نام موقت سومین ساخته حسین مهکام بعد از فیلم های «آزادی مشروط» و «آندرانیک» محسوب می شود.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی ساخت فیلم سرمایه فرهنگ و هنر فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز به کار خواهد شد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه به‌زودی فرحزاد تبدیل به یک اکوپارک خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله در اردیبهشت‌ماه نخستین اکوپارک شهر تهران را در این محدوده شاهد خواهیم بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امین توکلی‌زاده؛ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران امروز در نشست خبری در قالب تبیین برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری تهران اظهار کرد‌: این برنامه‌ها بر اساس طرح‌های تهیه شده در سطح شهر تهران عملیاتی و اجرا خواهد شد و ما میزبان همه اقشار خواهیم بود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ویژه برنامه‌ای نیز در بلوار کشاورز برگزار خواهد شد و در ایام نوروز خانواده‌ها می‌توانند افطار و سحر را در این معبر حضور داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اسکان موقت خانواده ها و افرادی که از شهرستان‌های مختلف به پایتخت مراجعه می‌کنند، گفت: بر اساس تدبیرهای انجام شده در برخی از بوستان‌ها فضای موقتی برای اسکان چند ساعته خانواده‌ها در نظر گرفته شده است و مسافران نوروزی می‌توانند در پارک‌های مورد نظر اقدام به برپایی چادر کنند، البته تحقیقات خوبی در قالب ستاد سفر برای اسکان ثابت و حضور مسافران در هتل‌ها پیش‌بینی شده البته ناگفته نماند اسکان دائم مسافران نوروزی در اختیار شهرداری تهران نیست.

توکلی‌زاده به ساماندهی معتادان متجاهر در دره فرحزاد اشاره کرد و افزود: این محدوده یکی از مناطق قرمز و بحرانی شهر تهران در سالهای گذشته بوده است و در واقع اهالی محله نیز از حضور معتادان و تردد آنها در رنج و غذا بوده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در قالب قرارگاه اجتماعی، تمهیداتی برای ساماندهی دره فرحزاد انجام شد و از 1000 معتادی که در این محدوده تردد داشتند 800 نفر آنها جهت ساماندهی در قالب ماده 16 ارجاع داده شدند و هم اینک این محدوده از حضور معتادان متجاهر پاکسازی شده است.

برنامه‌های شهرداری تهران برای استقبال از بهار؛ از المان‌های جدید تا نقشه‌های گردشگری

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه به زودی فرحزاد تبدیل به یک اکوپارک خواهد شد افزود: ان‌شاءالله در اردیبهشت‌ماه نخستین اکوپارک شهر تهران را در این محدوده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب صنعت نفت در بازی سرنوشت
  • شباهت علی نصیریان بازیگر و پسرانش (عکس)
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • شهاب زاهدی: از حضور در ژاپن خوشحالم هستم؛ جو استادیوم عالی بود
  • امروز با پروین اعتصامی : آن پارسا که ده خَرَد و ملک، رهزن است
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز
  • نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز به کار خواهد شد
  • نگاهی به عملکرد سینما در سالی که گذشت؛ تمرکز بر سینماسازی و زیرساخت‌های سینمایی
  • حضور «دوار» در ۲ جشنواره خارجی/ ۳ مستند در اکران نوروزی یک پلتفرم
  • اکران مردمی فیلم پرویزخان در قم