Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@00:45:56 GMT

نمایی از لاکچری‌ترین زندان جهان در ریاض +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۰۰۱

ریتز کارلتون از مهم‌ترین هتل‌های شهر ریاض است که به محل حصر شاهزاده‌ها و میلیاردرهای سعودی در برنامه دستگیری‌های ضدفساد تبدیل شده است.


به گزارش شریان نیوز،هتل "ریتز کارلتون" یکی از مهم‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر ریاض است که از حیث تبدیل شدن به محل حصر شاهزاده‌ها و میلیاردرهای سعودی در برنامه دستگیری‌های ضدفساد از سال 2017 اهمیت و اعتبار بسیار بالایی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان سعودی، پولشویی، فساد مالی و سواستفاده از قدرت را اتهامات دستگیر شدگان اعلام کرده است.

قابل ذکر است؛ سال گذشته در ۴ نوامبر ۲۰۱۷ بن‌سلمان ولیعهد عربستان حدود ۴۰۰ شاهزاده و میلیاردر معروف سعودی را دستگیر و آنها را در هتلی پنج‌ستاره با نام هتل ریتز کارلتون در شهر ریاض حصر کرد. درست از زمان بازداشت شاهزادگان دسترسی به رزرو این هتل در ریاض مسدود شده است.

گفتنی است؛ هتل ریتزکارلتون که متعلق به یک شرکت آمریکایی به همین نام است، در 30 کشور جهان 91 هتل پنج ستاره لوکس دارد. این هتل در خود عربستان نیز یکی از بهترین ها بوده و برای کرایه معمولی ترین اتاقش شبی 400 دلار باید پرداخت.

در ادامه می‌توانید نماهایی دیدنی از این هتل لاکچری را در ریاض مشاهده کنید:

برچسب هالاکچری‌هتل ریتزکارلتونپنج ستارهشاهزاده‌

منبع: شریان

کلیدواژه: لاکچری هتل ریتزکارلتون پنج ستاره شاهزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان

دریافت 41 MB

کد خبر 6095776

دیگر خبرها

  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • نمایی از جاری‌شدن آبشارهای «مخملکوه» لرستان
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل