Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@06:04:04 GMT

قتل خاموش در خیابان ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۰۷۵

قتل خاموش در خیابان ایران

گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ایران مرگ یک نفر را رقم زد و ۲ نفر که حال وخیمی داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر گازگرفتگی مرگبار در خیابان ایران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 23:54 شب گذشته گازگرفتگی در خیابان ایران، خیابان سراجی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان یک ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه روی همکف بود؛ در طبقه همکف در یک واحد 50 متری گازگرفتی به وقوع پیوست و زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده شد مرد جوانی حدودا 32 ساله و خانم جوان و کودک سه ماهه نقش بر زمین افتاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هر سه نفر وضعیت بحرانی داشتند که متاسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد مرد جوان، جان خود را از دست داده و زن جوان و کودک سه ماهه نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی تصریح کرد: پس از بررسی اولیه مشخص شد نقص در دودکش پکیچ منجر به این حادثه شده است./ تسنیم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش دو نفر در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حادثه گازگرفتگی ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه در شهر زیباشهر به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.


عباس عابدی با بیان اینکه این حادثه به دلیل نقص در لوله بخاری اتفاق افتاده است افزود: دو مرد ۳۷ و ۳۹ ساله در این حادثه جان خود را از دست د ادند.

دیگر خبرها

  • جان سالم به در بردن یک راننده روس از حادثه‌ای هولناک (فیلم)
  • هشدار‌های ساده، اما مهم آتش‌نشانی برای سفر‌های نوروزی/ مراقب گازگرفتگی باشید
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • هشدارهای ساده اما مهم آتش‌نشانی برای سفرهای نوروزی/ مراقب گازگرفتگی باشید
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • مرگ خاموش دو نفر در مبارکه
  • فوت ۲ مرد در مبارکه بر اثر گازگرفتگی
  • فوت زوج جوان شهرستانی در تهران به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان/ کودک یک ساله یتیم شد
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد