Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی عفو بین الملل با اشاره به برخی از وحشی گری‌های عربستان سعودی از جمله اعدام و شکنجه، سرکوب فعالان و روزنامه نگاران و پژوهشگران، قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد در کنسولگری خود و تشدید بحران انسانی در یمن، اعلام کرد این کشور در تلاش است با کارزار پر هزینه روابط عمومی خود، حواس‌ها را به مسائل دیگری معطوف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفو بین الملل در ادامه اعلام کرد، به رغم تلاش‌های سعودی ها، نادیده گرفتن جنگ در یمن دشوار بوده و جهان از مشاهده تصاویر کشته یا قطع عضو غیرنظامیان در یمن مبهوت مانده است. یمنی‌هایی که با بمب‌های ساخت آمریکا و انگلیس دچار این آسیب‌ها می‌شوند و بیمارستان ها، مدارس و بازار‌های آن‌ها ویران می‌شود.

بنابر اعلام این سازمان مستقر در لندن، جریان ارسال تسلیحات به یمن باید هر چه زودتر متوقف شود و کشور‌هایی مانند آلمان، هلند و نروژ همین حالا هم فروش سلاح را به عربستان سعودی و ائتلاف آمریکایی متوقف کرده اند.

این در حالی است که کشور‌هایی مانند انگلیس، آمریکا، اسپانیا و کانادا همچنان به عربستان و ائتلافش سلاح می‌فروشند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان سعودی قتل روابط عمومی جنگ جهان یمن انگلیس بیمارستان هلند عربستان اسپانیا کانادا اسپانیا انگلیس عربستان کانادا یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟