Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@13:47:26 GMT

کشف هروئین از رستورانی در شوش

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۱۰۸

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مواد فروش سابقه دار با بیش از دو کیلوگرم هروئین در شوش خبر داد. ناطقان: سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری و برخورد با سوداگران مرگ اظهار کرد: ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای اقدامات خود برای برخورد با سوداگران مرگ از فعالیت موادفروش سابقه‌داری که پیش از این نیز دستگیر شده بود باخبر شده و اقدامات وی را تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در تحقیقات ماموران مشخص شد این فرد در یک رستوران موادمخدر را پنهان کرده و اقدام به توزیع آن می‌کند گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به این محل رفته و اقدام به دستگیری متهم کردند.
بخشنده با بیان اینکه متهم هنگام دستگیری سعی داشت با قمه به ماموران حمله کرده و فرار کند گفت: اما با اقدامات ماموران این فرد ناکام مانده و دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی رستوران مذکور در محدوده شوش اظهار کرد: در بازرسی از این رستوران مذکور دو کیلو و ۲۵۶ کیلوگرم هروئین کشف و ضبط شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: هروئین ، شوش ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هروئین شوش دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد یک محموله موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شده و اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند. در نهایت نیز ماموران رو گذشته و بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران متهم را در حال تردد در اتوبان آزادگان تهران مورد شناسایی قرار داده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری این فرد را متوقف و بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

باباپور تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام کرده و در جریان آن ۲۸ کیلوگرم مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل