Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطهری می گوید به خاطر نام ایران حاضر به تغییر زمان دیدارشان با پرسپولیس شده اند.

طرفداری- مربی تیم فوتبال پیکان می گوید اگر پرسپولیس بازیکن ندارد ما باید چه بگوییم، ما هم برای این بازی ۴ بازیکن را در اختیار نداریم، ولی شلوغ نکردیم.

حمید مطهری در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال پیکان پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:

خدا را شکر شرایط خوب است، اما بعد از اینکه ما پذیرفتیم در موعد مقرر با پرسپولیس بازی نکنیم تیم ما از شرایط ایده‌آل خارج شد و همین باعث شد ما در سه بازی قبلی یک مساوی و دو شکست را ثبت کنیم و این در حالی است که تیم ما پیش از لغو بازی با پرسپولیس خیلی آماده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما بخاطر نام ایران این کار را انجام دادیم و الان هم روی بازیکنان کار کردیم تا نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

وی در مورد اینکه الان بهترین فرصت برای امتیازگیری از پرسپولیس بوده و تیم برانکو کمبود بازیکن دارد، گفت:

ما پرسپولیس را در روز‌های اوج هم بردیم اگر پرسپولیس بازیکن ندارد، ما باید چه بگوییم. ما هم برای این بازی ۴ بازیکن را در اختیار نداریم، ولی شلوغ نکردیم. البته ما برای تیم پرسپولیس احترام قائلیم و سعی می‌کنیم که بازی آبرومندانه‌ای مقابل آنها انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه در فضای مجازی گفته می‌شود شیری به دلیل اینکه مقابل پرسپولیس بازی نکند در بازی قبلی اخراج شده، تصریح کرد:

زمانی که شیری در آن بازی اخراج شد اصلا ما قرار نبود در بازی بعد به مصاف پرسپولیس برویم و تاریخ این بازی چند روز بعد اعلام شد. خواهش من از رسانه‌ها این است که این موضوعات در فضای مجازی مطرح نشود و آنها کاری کنند که این شایعات به وجود نیاید. ما به بازیکن خود اعتماد داریم و چیزی که مطرح شده اصلا درست نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی