Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات از آغاز انتخابات الکترونیکی هفدهمین دوره نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات با حضور ۱۲۲ نامزد خبر داد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیدعلاءالدین ظهوریان با بیان اینکه با توجه به انصراف 45 نفر از نامزدهای هفدهمین دوره نمایدگان مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوهات تا ساعت 9 صبح امروز اظهار کرد: این انتخابات الکترونیکی بین 122 نفر از مدیران مسئول متقاضی حضور در هفدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات با بیان اینکه 3 هزار و 415 نفر از مدیران مسئول واجد شرایط رأی‌دهی در این دوره از انتخابات هستند، افزود: مطابق تبصره 4 ماده 33 آئین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات، مدیران مسئولی که پروانه انتشار رسانه آنها به دلیل حکم قطعی دادگاه یا ماده (16) قانون مطبوعات توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو نشده باشد همچنین رسانه آنها مطابق ترتیب انتشار مندرج در پروانه صادره از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به طور منظم منتشر شده باشد، می­‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران مسئول برای شرکت در انتخابات تا ساعت 18 امروز فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور نامزد مورد‌نظر خود را برای حضور در هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رأی‌دهی و تأیید کمیته متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

او در تشریح تمهیدات امنیتی این دوره از انتخابات از حضور نمایندگان مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات همچنین پلیس فتا در ستاد انتخابات برای افزایش ضریب امنیت انتخابات خبر داد و افزود: با هدف نظارت بر حسن انجام انتخابات هیئت ویژه‌ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کند.

ظهوریان ضمن اشاره به تعدد نامزدها و حضور مدیران مسئول رسانه‌هایی با گرایش‌ها و نحله‌های متنوع فکری و سیاسی و همچنین کمپین‌های مختلف رسانه‌ای، فضای حاکم بر این دوره از انتخابات را بسیار رقابتی‌تر از دوره‌های گذشته ارزیابی کرد.

انتهای پیام/

R1012190/Psaadati/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هیئت نظارت بر مطبوعات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت نظارت بر مطبوعات هیئت نظارت بر مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • مقاومت مدیران وزارت جهاد برای جلوگیری از تخلف در واردات ذرت