Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:35:31 GMT

همدان| نقشه‌های دشمنان تنها با بصیرت خنثی می‎شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۱۳۵

همدان| نقشه‌های دشمنان تنها با بصیرت خنثی می‎شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون استکبار همه برنامه خود را برای انحراف فکری جامعه اسلامی متمرکز کرده است، گفت:بصیرت از مردم گرفته شود دشمن نقشه‌های خود را به‌صورت کامل پیاده می‌کند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی صبح امروز در هشتمین دوره غیر متمرکز بصیرت افزایی پلیس، اظهار داشت: برای پیشگیری از وقوع هر انحرافی در تفکر اسلامی باید بصیرت جامعه را افزایش داد و این موضوع یکی از مسایل ضروری جامعه است که اکنون باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دنیای غرب و استکبار به شیوه‌ها مختلف در 4 دهه از گذشت شکل‌گیری نظام انقلاب اسلامی از هر روش برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرده است تا مسیری برای رخنه در این نظام پیدا کند و نظام را تضعیف کند.

مدیر حوزه علمیه تاکید کرد:اگر بصیرت از مردم گرفته شود همه نقشه‌های دشمن کامل پیاده شده است  چراکه بصیرت همگانی سدی در برابر توطئه‌های دشمنان برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم با جانفشانی و پایداری در مقابل طاغوت زمان، این نظام را به سرانجام رساندند و نباید اجازه داد که چارچوب‌‌های قانونی نظام و ارزش‌های آن با خدشه مواجه شود گفت: استقامت و بصیرت افزایی 2 عامل مهم  برای تقویت این حوزه عمومی جامعه است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به هدف برگزاری دوره‌‌های بصیرت افزایی پلیس اظهار داشت: این دوره‌ها نقش مهمی در شناخت واقعی دشمن و اهداف  آنها در بین نیرو‌های انتظامی و آحاد جامعه داشته است و این دوره‌ها موجب ارتقای بصیرت سازمانی پلیس و توانمند آنان شده است.

 سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره بر اینکه در این دوره 100 نیروی پلیس استان حضور دارند، افزود: تلاش شده است که مدیریت آموزشی دوره‌ها را استادان به نام و مجرد این حوزه بر عهده داشته باشند تا سطح آموزش‌ها در حد قابل قبولی برای نیرو‌ها  و کارکنان پلیس استان باشد و روحیه جهادی این نیرو‌ها بیش از گذشته هم‌افزایی شود.

وی با یاد‌آوری بخشی از فرمایشات رهبری در این‌باره گفت: بصیرت راهنمایی برای انتخاب صحیح مسیر است و انسان‌ها را از گرفتار شدن در فتنه دشمن باز می‌دارد. پلیس به ضرورت حفظ و ارتقای آن پی برده است و دوره‌های آموزشی مداوم خود را به این دلیل برگزار می‌کند تا تعهد و کارآمدی نیروها را افزایش دهد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب

محمد رئیس زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت به خانواده مرحومه پرستو بخشی و جامعه پزشکی، گفت: از دست دادن یکی از سرمایه‌های جامعه پزشکی، در شروع سال جدید، خبر ناگواری بود که جامعه پزشکی را متأثر ساخت.

وی با عنوان این مطلب که شخصاً از همان ابتدای وقوع این حادثه ناگوار پیگیر موضوع بودم، افزود: به رئیس نظام پزشکی خرم آباد دستور دادم به عنوان نماینده تام الاختیار بنده در استان لرستان، این حادثه را پیگیری کند.

رئیس زاده ادامه داد: بنده نیز با رئیس دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد و رئیس شبکه بهداشت و درمان استان لرستان و همچنین دادستان خرم آباد و همکاران پزشک مرحومه در بیمارستان و شهرستان مربوطه، به صورت مفصل صحبت و گفت‌وگو کرده ام.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با تاکید بر انجام پیگیری‌های کامل و جامع از حادثه رخ داده، تصریح کرد: به جمع بندی کامل از حادثه رسیده ایم، اما برای اینکه وارد حواشی نشویم و اجازه سواستفاده به افراد مغرض ندهیم، باید منتظر اظهار نظر مقامات رسمی باشیم.

وی افزود: همکارانم در جامعه پزشکی باید بدانند که پیگیری‌های کامل و جامع صورت گرفته و انتظار دارم اجازه بدهند این موضوع از مسیر منطقی در شهرستان و استان مربوطه به سرانجام برسد. زیرا، گمانه زنی‌ها در این خصوص، خیلی به ما کمک نمی‌کند که بدانیم مقصر کیست.

رئیس زاده با اشاره به نامه نگاری با وزیر بهداشت و مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه قابل توجه و مهم است، اینکه وضعیت نیروهای طرحی متخصص اصلاً قابل قبول نیست و نیاز به اصلاحات جدی دارد.

وی ادامه داد: وضعیت نیروهای طرحی متخصص باید مورد بازبینی قرار گیرد تا اجازه ندهیم چنین حوادث تلخ و ناگواری رخ دهد.

رئیس زاده گفت: پرداختی‌های نیروهای طرحی متخصص، اصلاً قابل قبول نیست و حقوق آنها در حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان بوده و کمتر از نگهبان بیمارستان، دریافتی دارند. در حالی که در شرایط بسیار سخت و دشوار، مشغول خدمت به هموطنان هستند و از این رو، باید به مسائل و مشکلات آنها توجه جدی شود.

وی همچنین از برخی رفتارهای همکاران جامعه پزشکی با نیروهای طرحی متخصص به شدت گلایه کرد و افزود: بعضاً شاهد رفتارهایی از طرف همکاران با نیروهای طرحی متخصص هستیم که مشکل ساز شده است.

رئیس زاده در همین زمینه ادامه داد: این کج سلیقگی‌ها از طرف برخی همکاران ما در بیمارستان‌ها با نیروهای طرحی متخصص، به شکلی است که توقعات و انتظارات زیادی از نیروهای طرحی دارند؛ در صورتی که باید نگاه و رفتار همکاران ما با نیروهای طرحی، پدرانه باشد و مشکلات آنها را درک کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور نیروهای طرحی متخصص در مناطق محروم کشور برای خدمت به مردم، گفت: رفتار ما نباید به گونه‌ای باشد که نیروهای طرحی را از حضور در محل خدمت آنها دلسرد کند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در پایان با تاکید مجدد بر اینکه در حادثه فوت مرحومه پرستو بخشی متخصص قلب طرحی به جمع بندی کامل رسیده ایم، تصریح کرد: برخورد ما با سرمایه‌های بی بدیل جامعه پزشکی، نباید به گونه‌ای باشد که باعث بروز این قبیل حوادث ناگوار و تلخ شود.

کد خبر 6063644 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان
  • ارتباط نزدیک مردم و مسئولان راهگشای تحقق شعار سال
  • حذف فرآیند دونقشه‌ای به نفع شهروندان است
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است