Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@11:06:34 GMT

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۱۵۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ هر گرم طلای 18 عیار امروزیک شنبه 27 آبان ماه 97 در بازار شهرکرد هم اکنون با قیمت 382,000هزار تومان و دلار آمریکا 13 هزار تومان معامله می‌شود.
طلا، سکه و ارز امروز یک شنبه 27 آبان ماه 97 هم اکنون به شرح زیر در بازار شهرکرد معامله می‌شود.
طلا، ارز و سکه قیمت به تومان
هر گرم طلای 18 عیار 382,000
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4,185,000
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 3,900,000
نیم سکه بهار آزادی 2,010,000
ربع سکه بهار آزادی 1,700,000
دلار 13,000
یورو 15,000

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قیمت سکه طلا ارز بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب برای سکه و طلا در آخرین روز سال ۱۴۰۲

سکه‌های بهار و گرمی به کانال بالاتر صعود کردند و هر مثقال طلا ۱۴ میلیون تومان شد. در یک سال اخیر سکه بهار با بازدهی ۳۰ درصدی بیشترین رشد قیمت را در بازار طلا داشت.

قیمت طلا و سکه روز دوشنبه و آخرین روز معاملاتی امسال در روند افزایشی قرار گرفت. این افزایش قیمت در حالی بود که قیمت دلار افزایشی نداشت و انس جهانی طلا رشد پنج دلاری داشت.

در یک سال اخیر قیمت طلا و سکه بازدهی مثبت در تمام قطعات و وزن‌ها داشت. در مدت یاد شده سکه بهار با افزایش هشت میلیون تومانی بیشتری بازدهی را در بازار طلا تجربه کرد.

در جدول زیر نمودار بازدهی یک ساله طلا و سکه نمایش داده شده است:

 

سکه بهار ۳۶ میلیونی شد

سکه امامی روز دوشنبه ۲۸ اسفند با افزایش ۶۱۴ هزار تومانی در کانال ۳۸ میلیون تومانی پیشروی کرد و با قیمت ۳۸ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان معامله شد. سکه بهار افزایش ۳۱۵ هزار تومانی داشت و در کف کانال ۳۶ میلیون تومانی ایستاد.

گفتنی است روز دوشنبه نیم‌سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی برخلاف روز‌های گذشته کمترین رشد قیمت را در بازار سکه داشت و با قیمت ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی با رقم ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و سکه گرمی ۲۰۰ هزار تومان گران شد و هفت میلیون تومانی شد.

مثقال ۱۴ میلیون تومانی شد

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۳۷ هزار تومان افزایش یافت و با رقم ۱۴ میلیون ۱۲ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۳۴ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۲۳۴ هزار تومانی ایستاد. همچنین قیمت طلای دست دوم به رقم سه میلیون و ۱۹۱ هزار تومان رسید.

حباب سکه روز دوشنبه روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۱۶۴ هزارتومان، ربع سکه ۴۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰۹ هزار تومان افزایش داشت، اما حباب سکه بهار ۶۱۴ هزار تومان و نیم‌سکه ۷۵ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب برای سکه و طلا در آخرین روز سال ۱۴۰۲
  • سقف قیمت سکه شکست/ قیمت طلا، عجیب شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
  • افزایش قیمت سکه در 28 اسفند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۸ اسفند ماه
  • قیمت سکه امروز ۲۸ اسفند ماه به ۳۸ میلیون و۵۰۵ هزار تومان رسید
  • افزایش قیمت سکه در آخرین روز کاری سال
  • سکه رکورد شکست/ قیمت جدید را ببینید
  • افزایش ارزش سکه در بازار
  • قیمت سکه ۳۷ میلیون تومان شد