Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@00:38:04 GMT

8 گام برای خوش اندامی/راز قهوه سیاه و لاغری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۱۹۱

8 گام برای خوش اندامی/راز قهوه سیاه و لاغری

رکنا: این 8 راه کمک به کاهش وزن فوری می کند.

 پیروی از رژیم‌های کسل کننده، تنها را از دست دادن وزن نیست. شما می‌توانید از اوایل صبح و حتی قبل از مصرف صبحانه ترفند‌هایی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و آنهم برای افزایش متابولیسم، سوزاندن چربی‌ها و کاهش موثر وزن.

شما می‌توانید در هنگام صبح ۸ گام بردارید تا علاوه بر کنترل وزن، شاهد بهبود سلامت روحی و جسمی خود باشید:

برای کاهش وزن پیاده روی کنید

پیاده روی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کاهش وزن است و یک مزیت اضافه‌تر نیز دارد که ان بهبود خواب شبانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که گفته شد، خواب ابزار کلیدی برای از بین بردن وزن اضافه است. ۴۵ دقیقه پیاده روی در ۳ روز هفته منجر به خواب بهتر و در نتیجه از دست دادن کالری بیشتر خواهد شد.

برای کاهش وزن مدیتیشن کنید

حداقل ۱۰ دقیقه را به انجام مدیتیشن، برای نشستن و تنفس، برای آرام کردن بدن و ذهن اختصاص دهید. عادت کردن به انجام مدیتیشن صبحگاهی می‌تواند پیشگیری از پرخوری را موجب شود.

برای کاهش وزن به باشگاه بروید

رفتن به سالن‌های بدنسازی در اوایل صبح یک راه عالی برای شروع روز است به ویژه اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن چربی شکم هستید. میزان انسولین در اوایل صبح کمتر است و وقتی شما با معده خالی ورزش Sport می‌کنید، بدن آمادگی بیشتری برای سوزاندن چربی دارد.

برای کاهش وزن سرکه سیب بنوشید

سرکه سیب یک نوشیدنی عالی برای کمک به رسیدن به اهداف کاهش وزن است. مطالعات محققان ژاپنی نشان داده مردان بین ۲۵ تا ۶۰ سالی که برای بیش از ۱۲ هفته سرکه سیب را برای از دست دادن وزن می‌نوشیدند، بیشتر از کسانی که دارونما دریافت می‌کردند، شاهد کاهش وزن بودند.

حل کردن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب در یک لیوان آب و نوشیدن آن منجر به کاهش شاخص توده بدن، کاهش چربی احشایی، کاهش اندازه دور کمر و کاهش سطوح تری گلیسیرید می‌شود.

برای کاهش وزن آب بنوشید

شروع روز با نوشیدن یک لیوان آب و آنهم با معده خالی ایده خوبی است. نوشیدن آب انرژی روزانه شما را تامین می‌کند و اثرات آن در کاهش وزن شگفت انگیز است. آب مهارکننده طبیعی اشتها است و بنا بر مطالعات محققان دانشگاه یوتا، کسانی که دو لیوان آب قبل از غذا می‌خورند، ۳۰ درصد بیشتر از سایرین وزن از دست می‌دهند.

برای کاهش وزن به اندازه کافی بخوابید

دریافت ۸ ساعت خواب کامل در شبانه روز باعث کاهش وزن می‌شود و این را محققان دانشکده پزشکی دانشگاه نورث وسترن ثابت کرده اند. به گفته محققان دریافت مقادیر کافی خواب باعث کاهش ترشح هورمون کورتیزول؛ هورمون وابسته به استرس می‌شود، و کاهش وزن موثر را به همراه دارد.

برای کاهش وزن در معرض نور خورشید قرار بگیرید

مطالعات نشان داده افرادی که در هنگام صبح به طور مستقیم در معرضن ور خورشید قرار می‌گیرند، شاخص توده بدنی شان به طول قابل توجهی پایین‌تر از افرادی است که نور خورشید را از خود دریغ می‌کنند. نور صبحگاهی خورشید تنظیم کننده متابولیسم است و به شما کمک می‌کند موثرتر چربی بسوزانید.

برای کاهش وزن قهوه سیاه بنوشید

نوشیدن یک فنجان قهوه در هنگام صبح البته بدون اضافه کردن شکر و خامه، به توقف نفخ شکم کمک می‌کند و متابولیسم بدن را بالا می‌برد. نوشیدن قهوه قبل از انجام ورزش نیز گزینه مناسبی است و باعث از دست دادن کالری بیشتر حین ورزش می‌شود. البته تنها قهوه نیست که به کاهش وزن کمک می‌کند، شما در صورت عدم تمایل به قهوه می‌توانید چای سبز را جایگزین آن کنید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! انفجار زن جوان قبل از عملیات انتحاری در روسیه 4 مهریه رایج در ایران برای عروس خانم ها چیست؟ مجرم گردن کلفت سوژه رسانه ها در فضای مجازی شد+ عکس بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت بدنسازی ورزش Sport غذا پزشکی قهوه چای قهوه کاهش وزن لاغری سیاه باشگاه عکس فیلم مرد پسر ایران تصاویر مردان انتشار پدر دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دنیا به ‌صرف قهوه!

  این روزها کافه برای بسیاری از افراد فقط یک مکان عمومی نیست، بلکه یک سبک زندگی به شمار می‌آید؛ برای برخی دیگر تنها تفریح و دلخوشی زندگی آنان است و برای برخی دیگر، فقط جایی برای نوشیدن یک قهوه به ‌قصد استراحت. خیلی‌ها هم هستند که کافه‌گردی به مذاق‌شان خوش نمی‌آید و به گرفتن یک قهوه‌‌ بیرون‌بر بسنده می‌کنند. در میان انبوهی از کافه‌ها در سرتاسر جهان، به معرفی کافه‌هایی ویژه می‌پردازیم که شنیدن اسم برخی از آنها هم ممکن است تعجب‌آور باشد. 

با نوشته خود این کافه را دکور کنید!
شاید ویتنام را به دلایل زیادی مثل جنگ بشناسید‌ اما یکی از بزرگ‌ترین آنها قطعا قهوه است. این قهوه در جهان بسیار محبوب است به‌طوری‌که توصیه می‌شود در صورت سفر به ویتنام، حتما نوشیدن قهوه را در فهرست کارهای خود داشته باشید. در نتیجه محبوبیت بالای قهوه آن، کافه‌های خاص زیادی را می‌توان در شهرهای بزرگ ویتنام پیدا کرد. در هانوی، پایتخت ویتنام نیز کافه‌های بسیار خوبی وجود دارد که در بالای این لیست نام کافه یادداشت به چشم می‌خورد. در این کافه قهوه با کیفیتی سرو می‌شود و از نظر مسافران دراین‌خصوص از دیگر کافه‌ها متمایز است. مهم‌ترین ویژگی خاص این کافه مانند اسمش یادداشت‌هایی است که به چشم می‌خورد، به‌طوری‌که دیوارها، میزها، صندلی‌ها و حتی سقف پوشیده شده از کاغذهای رنگی کوچک یادداشت است. این کاغذهای یادداشت توسط تمام مشتریانی نوشته شده است که در این کافه وقت گذرانده‌اند. همچنین به مشتریان جدید کاغذ رنگی و خودکار داده می‌شود تا به یادگار متنی بنویسند. در واقع هر یادداشت با قلم و ذهنیت یک مشتری متفاوت نوشته شده و دیدن این تفاوت‌ها در کنار هم، تصویر رنگارنگ زیبایی می‌سازد که مثالی از جهانی است که در آن مشغول زندگی هستیم!

کافه یا قبرستان؟
زمانی که آقای کوتی،مالک این کافه، زمینی را در هند به‌قصد افتتاح کافه جدید خود خرید، نمی‌دانست که این زمین در قدیم قبرستان بوده است. او در نهایت از روشی عجیب با این چالش کنار آمد. آقای کوتی به‌جای سنگ‌فرش‌کردن قبرها و ازبین‌بردن قبرستان، تصمیم گرفت تا آنها را به عضوی از نمای کافه خود تبدیل کند. او دور قبرها را نرده کشید تا بازدیدکنندگان پای خود را روی آنها نگذارند و در کنار آنها به معاشرت و صرف نوشیدنی و غذا بپردازند. شاید این نامعمول‌ترین ویژگی یک کافه در میان کافه‌های خاص دنیا باشد. هرچند او معتقد است این ایده نه‌فقط بی‌احترامی به مشتریان تلقی نمی‌شود، بلکه بودن در کنار آن قبرها باعث خوش‌شانسی مشتریان می‌شود. او به همین دلیل اسم کافه‌رستوران خود را شانس نو گذاشته است.شاید به نظرتان عجیب برسد؛ ولی باید گفت که این عامل حداقل باعث خوش‌شانسی خود آقای کوتی بوده است.کسب‌وکار اودریک دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده و همواره میزبان توریست‌ها ازسراسر دنیا بوده است.هیچ‌کس نمی‌داند آن قبرهای خوش‌یمن به چه کسی تعلق دارد‌ اما بیشتر معتقدند که آن قبرستان متعلق به پیروان مسلمان یک قدیس صوفی قرن شانزدهم است. البته نمی‌توان تنها عامل موفقیت آقای کوتی را آن قبرستان دانست.این کافه‌رستوران به‌دلیل منوی محبوبی هم که دارد به پاتوق محلی ساکنان آن منطقه تبدیل شده است. 

دیگر خبرها

  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • سرقت ذخیره غذایی یک سنجاب توسط خرس سیاه (فیلم)
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • کشتی خرس‌های قهوه‌ای در قلب کوه‌های شمال ایران
  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری
  • بازی با جان، تجارت پرسود برخی عطاری‌ها