Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:08:47 GMT

مدیرکل جدید بندر خرمشهر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۲۱۱

مدیرکل جدید بندر خرمشهر منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راستاد معاون وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی «نورالله اسعدی» را به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب کرد.

پیش از این محمد محسنی قلعه قاضی از آبان سال ۹۶ به مدت یک سال عهده دار مسئولیت مدیرکلی بندر خرمشهر بود.

« نور الله اسعدی» پیش از این مدیر بندر و دریانوردی گناوه و سرپرستی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر را عهده دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4461502

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر خرمشهر حکم انتصاب سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسال سانحه دریایی منجر به فوت نداشتیم/ مسافران از ایستگاه‌های گردشگری استفاده کنند

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن توصیه به اینکه همه مسافران صرفا از مبادی مجاز و ایستگاه‌های گردشگری برای سفرهای دریایی خود استفاده کنند، گفت: سال گذشته در مبادی مجاز حتی یک سانحه جدی منجر به فوت نداشتیم اما چند نفر در مکان‌هایی غیر از مبادی مجاز دچار سانحه و فوت شدند. 

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر مرزبان در نشست تشریح اقدامات و برنامه‌های طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳ با بیان اینکه هر یک از سازمان‌های چهارگانه شیوه‌های حمل و نقل برنامه‌های متعددی دارند، گفت: سازمان بنادر و دریانوردی بیش از یک دهه است که در خصوص سفرهای نوروزی دریایی به‌طور منسجم فعالیت می‌کند. البته سفرهای ما منحصر به نوروز نیست؛ کما اینکه در یک ماه گذشته ما شاهد افزایش سفرها بودیم. حدود ۶.۵ میلیون نفر در سفرهای دریایی داشتیم که ۳.۵ میلیون نفر مربوط به سفرهای دریایی یعنی از بنادر به جزایر بوده است.

وی با بیان اینکه در ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۱۷ درصدی سفرهای دریایی نسبت‌به سال قبل بودیم، افزود: این موضوع به دلیل کاهش کرونا طبیعی به نظر می‌رسد. همچنین پیش‌بینی کمیته حمل‌ونقل وزارت راه این است که بین سه تا پنج درصد در همه شیوه‌ها از جمله دریایی افزایش تردد مسافران دریایی را برای نوروز داشته باشیم. از این رو از مهرماه کمیته حمل و نقل دریایی را فعال کردیم.

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی اظهارکرد: در سازمان بنادر سه محور اصلی برای اجرای طرح سفرهای نوروزی داریم. بحث اول حفظ و ارتقای ایمنی دریانوردی، بحث دوم ارائه خدمات شایسته در مبادی ورود و خروجی و بحث سوم آمادگی مداخله در زمان لازم هنگام بروز حادثه که همان جست‌وجو و نجات است.

مرزبان در ادامه با بیان اینکه سازمان بنادر جست‌وجوی خود را محدود به مبادی مجاز سفرهای دریایی نخواهد کرد، گفت: فصل سفر است و بسیاری از شناورها به‌صورت قایق می‌خواهند کسب درآمد در این ایام داشته باشند. با وجود این، توصیه ما این است که همه مسافران صرفا از مبادی مجاز و ایستگاه‌های گردشگری که تحت پوشش سازمان بنادر یا شهرداری‌ها است، برای سفرهای دریایی خود استفاده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ما در مبادی مجاز حتی یک سانحه جدی منجر به فوت نداشتیم و این یکی از افتخارات ما است اما چند نفر در مکان‌هایی غیر از مبادی مجاز دچار سانحه شده که فوت شدند. البته در بحث ایمنی تمام شناورهای تجسس و نجات ما در تمامی مبادی حضور دارند. همچنین از ظرفیت همیاران ناجی برای پوشش آب‌های کشور استفاده کردیم.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • مسیرهای مجاز سفرهای دریایی نوروز 1403
  • اجرای طرح ایمنی گردشگری دریایی برای مسافران نوروزی در گیلان
  • آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر + عکس
  • بهره‌برداری از راه دسترسی بندر نوشهر تا هفته دولت سال ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۸۳ درصدی احداث راه دسترسی به بندر نوشهر
  • ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به مسافران نوروزی در هرمزگان با ۶۰۷ شناور
  • آمادگی ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری در هرمزگان
  • آغاز فعالیت ایستگاه مجاز گردشگری دریایی بوشهر + تصویر
  • کارون خرمشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • پارسال سانحه دریایی منجر به فوت نداشتیم/ مسافران از ایستگاه‌های گردشگری استفاده کنند