Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@13:58:41 GMT

قیمت ارز مسافرتی امروز ۱۳۹۷/۰۸/۲۷

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۲۱۳

قیمت ارز مسافرتی امروز ۱۳۹۷/۰۸/۲۷

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۳ هزار و ۸۸۹ تومان اعلام کرده اند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ اقتصادی اقتصاد ایران پول | ارز | بانک نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت 11 صبح به شعب منتخب اعلام  و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک های عامل آغاز می شود. گفتنی است، تجربه هفته های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می توانند ارز بفروشند. 

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت 13 هزار و 889 تومان و 3 ریال  می فروشند که با احتساب کارمزد 7 در هزار به رقمی حدود 14 هزار تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به آخرین روز هفته قبل با کاهش چشم گیر همراه بوده است.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500 یورو و برای سایر کشورها تا 1000 یورو خریداری کنند.

قیمت خرید دلار در بانک‎ها 1397/08/27|افزایش نرخ ها نسبت به دیروز

براساس سیاست جدید بانک مرکزی که از روز 18 شهریورماه آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی‌شود. طبق بخشنامه بانک مرکزی تامین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به نرخ بازار بلامانع است.

بر این اساس بانک ها مجازند از محل ارزهای خریداری‌ شده و با تامین اسکناس از محل منابع خود، نسبت به فروش و پرداخت ارز مسافرتی به نرخ بازار در سطح شعب داخل شهر با اخذ مدارک مثبته از قبیل گذرنامه‌ معتبر، بلیط‌ مسافرت هوایی، ویزای کشور مقصدـ‌ در مورد کشورهایی که نیاز به ویزا دارند اقدام کنند.

همچنین لازم است مدارک مزبور به منظور نظارت بازرسان بانک در سوابق نگهداری شود و اخذ تعهد کتبی از متقاضی مبنی بر خرید ارز صرفاً از یک منبع اعم از بانک و یا صرافی مجاز معتبر الزامی است.

انتهای پیام/

R1012123/P1012122/S7,77,79/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک صنعت‌و‌معدن کارگزار معرفی شده برای برای فروش سهام باشگاه استقلال +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  بعد از آنکهه کارگزاری بانک ملی مامور واگذاری باشگاه پرسپولیس شد این بار بانک صنعت‌و‌معدن به عنوان کارگزار استقلال برای فروش51 درصد سهام باشگاه انتخاب شد.

متن کامل اطلاعیه فرابورس در مورد باشگاه استقلال را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتظارات تورمی و افزایش تقاضا عامل رشد موقت قیمت دلار بود/ ارز مسافرتی قطعا سیاست اثرگذاری است
  • این مدل ساندرو ۸۸۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • بانک صنعت‌و‌معدن کارگزار معرفی شده برای برای فروش سهام باشگاه استقلال +عکس
  • اختلال در گرفتن ارز مسافرتی در بله! / متقاضیان ارز مسافرتی تنبیه می شوند؟ / اطلاعاتی که بعضی بانک ها به متقاضیان نمی گویند!
  • کاریکاتور/ مسافر نمایان ارز مسافرتی نقره‌داغ می‌شوند
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند + جدول
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • امروز صنعت دارو در ایران مبتلا به بحران شده/ سیستم انقباضی بانک مرکزی در تخصیص منابع به تولید ایراد دارد/ خیلی از شرکت‌های دارویی در پرداخت حقوق و دستمزدهای پایان سال کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج/ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • عرضه ۴۷۷.۳ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما / ۸۱درصد حواله‌ها فروش نرفت