Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیشتر چهره‌های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد در صفحه‌های کاربری خود اظهار نظر می‌کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر‌ها را خواهیم خواند.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،بیشتر چهره‌های شاخص فرهنگی و سیاسی درباره اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد در صفحه‌های کاربری خود اظهار نظر می‌کنند که در اینجا چند نمونه از این اظهار نظر‌ها را خواهیم خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت شهید بهشتی از فلسطینی ها در برابر دشمن غاصب

لحظه شوخی روحانی با برهم صالح

اسامی سرپرستان 11 استانداری کشور

مذاکرات سیاسی ایران و لهستان

عراق نخستین مقصد صادراتی ایران

دیدار رئیس مجلس با رئیس جمهور عراق

خطرناک ترین و منفورترین اعمال از نگاه آیت الله طالقانی

تصویری از شگفتی های طبیعت

مهرداد صدیقیان در کنار یک ماشین لاکچری

خاطره بازی امیرمحمد زند با فیلم سینمایی «اتوبوس شب»

اروپاگردی رامین راستاد

افتتاحیه سینه ایران 2018 در تورنتو

جستجوی سحر قریشی در درون خود

خوشحالی احسان کرمی برای دیدار دوباره با کارگردان سینما

بهرام رادان در نمایی از سریال جدید «رقص روی شیشه»

انتهای پیام/ خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازیگران سیاسی فرهنگی کاربران شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود تاکید کرد: هیچ کجای دنیا فجیع‌تر از جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حق ساکنان نوار غزه مرتکب شده به وقوع نپیوسته است. این رژیم اقدام به مثله کردن پیکر‌های فلسطینی‌ها و سرقت اعضای بدن آنها در گور‌های دسته جمعی کرده است. این گور‌ها به تازگی در داخل بیمارستان ناصر کشف شده اند.

وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گور‌های دسته جمعی تبدیل کرده و با خون سردی کامل دست به کشتار کادر درمان و بیماران می‌زند. صهیونیست‌ها از صدا‌های ضبط شده درخواست کمک و فریاد‌های کودکان که از پهپاد‌ها پخش می‌شود استفاده می‌کنند تا فلسطینی‌ها را به محل مورد نظر کشانده و آنها را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از تمام راه‌های مختلف برای نسل کشی ملت فلسطین از جمله گرسنه نگه داشتن آنها و گسترش بیماری‌های واگیردار در نوار غزه استفاده کرده است.

وی در ادامه افزود: این جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار و ویرانی در غزه با حمایت تمام قد آمریکا صورت می‌گیرد. این کشور در محاصره نوار غزه، گرسنه نگه داشتن ساکنان این باریکه، کشتار آنها و جنایت نسل کشی شریک است.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی تلاش دارد از به اصطلاح اعیاد یهودیان برای حمله به مسجدالاقصی و تعرض به این مسجد و نمازگزاران فلسطینی سوء استفاده کند. در کرانه باختری نیز شاهد عملیات بی سابقه مصادره اراضی فلسطینی‌ها توسط دشمن صهیونیستی طی ۳۰ سال گذشته هستیم. تجاوزات صهیونیست‌ها در این منطقه به صورت روزانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: عنوان یهودستیزی در کشور‌های غربی تنها زمانی استفاده می‌شود که مساله به دشمن صهیونیستی مرتبط باشد. در آلمان قصد دارند قانونی تصویب کنند که صرف انتقاد از دشمن صهیونیستی یهودستیزی تلقی شود. هر کس که خواهان توقف نسل کشی فلسطینی‌ها باشد در غرب به عنوان یهودستیز معرفی می‌شود. حتی برخی افراد در داخل مجلس نمایندگان آمریکا بمباران ملت فلسطین با بمب‌های هسته‌ای را تایید کردند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: تمام حقوقی که آمریکایی‌ها در قبال دانشجویان دانشگاه‌های این کشور قائل بودند بعد از درخواست برای توقف نسل کشی فلسطینی‌ها از بین رفت. دولت آمریکا امروزه دانشگاه‌های این کشور را به پادگان تبدیل کرده و دانشجویان را دستگیر می‌کند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی در پایان گفت: رئیس جمهور و مقامات آمریکایی معترضان در دانشگاه‌های این کشور را تهدید به برکناری و اخراج کرده اند. آمریکایی‌ها حتی به قانون‌ها و شعار‌های خود در خصوص دموکراسی و آزادی بیان نیز پایبند نیستند. وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به جایی رسیده که هرگونه تجمع مسالمت‌آمیز ضداسرائیلی در داخل آمریکا را با سنگ‌دلی سرکوب می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • تمجید کرزی از حمایت ایران از مردم افغانستان
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت