Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالم و مجاهد یمنی در تجمع طلاب حوزه علمیه در مدرسه فیضیه با بیان اینکه جنایت‌ها در یمن در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد صورت می‌گیرد، گفت: به‌زودی در یمن مردانی خواهید یافت که پوزه متجاوزان را به خاک خواهند مالید. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌صادق الشرفی ظهر امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از مقاومت مقدس یمن که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به حملات وحشیانه به ملت یمن اظهار داشت: امروز در یمن هیچ حرمتی مراعات نشده و دشمنی‌های سعودی، آمریکایی، اماراتی و دشمنی‌های وحشیانه منطقه‌ای همه امور و ارزش‌های انسانی را لگدکوب خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشرفی عنوان کرد: محاصره امروز یمن مانند محاصره شعب ابی‌طالب و محاصره یاران امام حسین(ع)در صحرای کربلا است، گویا احساس می‌شود جاهلیت نخستین با تمام ویژگی‌ها و سردمداران آن‌که تا بنه دندان مسلح هستند بازگشت‌اند.

وی با بیان اهداف اساسی متجاوزان از لشکرکشی به یمن ابراز کرد: جاهلیت امروز نسبت به گذشته بسیار وحشیانه‌تر و مجهزتر بوده و در 4 سال گذشته انواع جنایت‌ها را در حق مردم یمن مرتکب شده است، تمام اقدامات تجاوزگرانه صرفاً باهدف تقسیم و غارت و چپاول نعمت‌های یمن انجام می‌شود، آمریکا سرمنشأ تمام شرارت‌ها در منطقه است.

این عالم یمنی عنوان کرد: امروز در یمن افرادی وجود داشته که پرچم عزت و استقلال را بلند کرده‌اند، در یمن افرادی وجود دارد که قدرت تحمل مصیبت‌های وارده را دارند چراکه آن‌ها در پیشگاه خداوند متعال سربلند هستند.

الشرفی روحیه بالای رزمندگان یمنی را مورد توجه قرار داد و  تأکید کرد: به‌زودی در یمن مردانی خواهید یافت که پوزه متجاوزان را در صحرا و کوه‌های یمن به خاک خواهند مالید، در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد جنایت‌های زیادی در حق مردم یمن صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برخی از جلوه‌های شکست سعودی‌ها در یمن بیان کرد: امروز در سواحل الحدیده انواع سلاح‌های کشتارجمعی استفاده می‌شود، در روزهای اخیر متجاوزان سعودی در این ساحل به خاک و خون کشیده شدند، هزاران دستگاه از ادوات زرهی ساخت آمریکا در یمن منهدم شده و به نمادی برای شکست متجاوزان تبدیل‌شده است.

این عالم یمنی تأکید کرد: متجاوزان امروز هدف قرار دادن مردم غیرنظامی، انبارهای غذا، دارو و غیره را در سایه بی‌تفاوتی سازمان ملل متحد هرروز تکرار می‌کنند، ملت یمن معتقد است آمریکا سردمدار شر در دنیا بوده و تمام جنایت‌های یمن با تحریک آمریکا صورت می‌گیرد.

الشرفی آمریکا را دشمن درجه نخست ملت یمن دانست و گفت: ملت یمن معتقد بوده دشمن نخست یمن آمریکا در درجه دوم رژیم صهیونیستی و در درجه سوم مزدوران سعودی هستند که به دستور آمریکا اقدامات متجاوزانه‌ای را در یمن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک توسط نفر پیاده ساخت ایالات متحده آمریکا است که توسط پیاده نظام قابل حمل و استفاده است. آمریکا برای انهدام زرهی روسیه، رقم بالایی از سامانه‌های پرتاب و موشک‌های جاولین را در اختیار اوکراین قرار داد که در صحنه نبرد موثر بودند. این موشک ابتدا مسافتی را به سمت بالا طی می‌کند و سپس به بخش بالای هدف شیرجه می‌رود. با توجه به اینکه معمولاً زره بالای تانک از بخش‌های دیگر آن ضعیفتر است، حمله از بالا احتمال بالاتری برای از بین بردن تانک دارد. این موشک قابلیت حمله مستقیم جهت انهدام سنگر یا ساختمان و همچنین موقعیت‌هایی که امکان حمله از بالا وجود ندارد نظیر شلیک از داخل یک ساختمان را نیز دارد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه شماری از تجهیزات غنیمتی حساس از جمله این موشک کلیدی را به ایران فرستاده و آنها به شدت نگران مهندسی معکوس این موشک از سوی ایرانی‌ها هستند. ادعاهای مقام پیشین دولت آمریکا در این زمینه را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی