Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@20:14:28 GMT

کیه‌لینی:ایتالیا در مسیری صحیح گام برمی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۴۱۲

به گزارش وانانیوز،  جورجیو کیه‌لینی بعد از تساوی بدون گل مقابل پرتغال در لیگ اروپا اظهارداشت:فکر می‌کنم هر چند مساوی کردیم، اما نشان دادیم در مسیری صحیح گام بر می‌داریم.۷۰ دقیقه تمام بازی را در اختیار داشتیم. خوب کارکرده و موقعیت ایجادکردیم.

وی ادامه داد:البته در آینده باید از توانایی‌های خود بهتر استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخت کار کردیم. نباید به نتیجه مساوی برسیم. اما این نکته را هم در نظر بگیریم که مقابل قهرمان اروپا خوش درخشیدیم. فکر می‌کنم در آینده شاهد بازی‌های بهتری از تیم ملی خواهیم بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد