Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۲۴ رای ماخوذه نظر افضلی، با ۸۴ رای و ابوالفضل سروش با ۸۰ رای به عنوان ناظران در شورای ملی ایمنی زیستی تعیین شدند.

همچنین از مجموع ۱۳۲ رای ماخوذه محمد اسماعیل سعیدی با ۷۰ رای به عنوان ناظر در هیات امنای کتابخانه عمومی کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای ایمنی زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها را نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان دانست و گفت: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص فعالیت هیئت امنای بازار اظهار کرد: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در بازار اصفهان نخستین اقدام مؤثر در حال انجام است؛ با حضور دستگاه‌های همکار در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است که ناشی از درخواست‌های متعدد مردمی بوده است و در همین راستا نظم دهی به بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از پلیس راهور درخواست می‌کنیم از این طرح حمایت کنند، زیرا اگر توفیقی در اجرای آن حاصل شود، همه مردم از نتایج مؤثر آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: روایت حکمرانی این دوره از مدیریت شهری منظوم و منظومه‌دار نیست و هر بخشی از شهرداری نسبت به شرایط خود تلاش‌هایی داشته است؛ در این راستا نیازمند اقدامات فرایند محور هستیم که برنامه اصفهان ۱۴۱۰ شاید مدلی از این دست باشد، بنابراین استدعا دارم کمیته مشترکی برای این موضوع ایجاد و مصوبات شورا و اقدامات شهرداری به صورت مشترک پیگیری شود.

کد خبر 750769

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان