Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت ویک، پلیس نیوجرسی یک زن را پس از کشف لاشه 44 سگ در داخل فریزر خانه او بازداشت کرد. پلیس ایالت نیوجرسی با انتشار بیانیه ای در حساب فیسبوک خود نوشت: «دونا رابرتز 65 ساله به دلیل نگه داشتن حدود 130 سگ در شرایط نامناسب و غیرانسانی و همچنین قرار دادن لاشه 44 سگ دیگر در فریزرش بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس اواخر هفته گذشته وارد خانه خانم رابرتز شد و در همان لحظه شواهدی از حیوان آزاری در خانه او به دست آورد. همچنین بوی مدفوع حیوان در داخل خانه او احساس می شد. بنابر اعلام پلیس، بیش از 100 سگ هم در شرایط نامناسب و غیرانسانی در اطراف و داخل خانه او زندگی می کردند که واقعا غم انگیز بود.

بنابر اعلام خبرگزاری سی بی اس، 4 عدد از این سگ ها در شرایط خیلی بدی قرار داشتند و به کلینیک دامپزشکی منتقل شدند. دیگر سگ ها هم به مکان های محافظت از حیوانات منتقل شدند.

رابرتز در توجیه وجود لاشه سگ‌ها در فریزر خانه‌اش گفت: من آنها را فراموش کرده بودم. آنها مرده به دنیا آمده بودند و من آنها را نکُشتم.

تحقیقات برای یافتن انگیزه این زن از آزار سگ ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

حیوان‌آزاری زن آمریکایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بین الملل گزارش تصویری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد

منصور پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر اذعان قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی بیش از ۳ برابرنیاز کشور گوشت وارد شد که براین اساس تمام سردخانه‌های کشور مملو از گوشت است.

او از ثبات نسبی قیمت گوشت خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه گوشت گرم و منجمد وارداتی، شاهد اثرات مثبت قیمت در بازار داخل هستیم.

پوریان قیمت هرکیلو ران گرم گوسفندی ۲۸۵ هزار تومان، سردست گوساله ۲۷۵ هزار تومان، گوساله منجمد ۲۸۵ هزار تومان، لاشه گوشت گوساله ۳۳۰ هزار تومان، لاشه گوسفندی ۲۸۵ تا ۲۹۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو لاشه گوساله داخلی در محدوده ۳۸۵ تا ۳۹۰ هزار تومان و انواع شقه گوسفندی ۴۸۵ هزار تومان است‌.

رئیس شورای تامین کنندگان دام با بیان اینکه ذخایر گوشت از وضعیت مناسبی برخوردار است، گفت: با توجه به توزیع گسترده گوشت و افزایش زایش ها کمبودی در عرضه نداریم.

او گفت: بنابر آمار جمعیت کنونی دام سبک ۶۲ میلیون راس و دام پروار ۸۰۰ هزار راس است که برآورد می شود با احتساب زایش‌های زمستان به ۶۵ میلیون راس و دام پروار یک میلیون راس برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ گونه حیوان تاکسیدرمی از یک منزل مسکونی در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • لحظه دو نیم شدن لاشه گراز توسط کروکودیل (فیلم)
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • جمعیت دام سبک به ۶۵ میلیون می‌رسد
  • روستای صخره‌ای میمند، مکانی اسرارآمیز
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • این حیوان عجیب تلف شده چیست؟