Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:43:07 GMT

مریلین مونرو در یک حراجی رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۴۵۵

مریلین مونرو در یک حراجی رکورد زد

رکنا: جایزه گلدن گلوب مریلین مونرو رکورد فروش تندیس گلدن گلوب در حراجی‌ها را شکست.

در یک حراجی جایزه گلدن گلوب محبوب ترین بازیگر Actor زن دنیا که در سال ۱۹۶۱ به مریلین مونرو اهدا شد، به قیمت ۲۵۰ هزار دلار به فروش رسید و رکورد فروش تندیس گلدن گلوب در یک حراجی را به خود اختصاص داد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، نام این حراجی "آیکانز و آیدلز:هالیوود" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حراجی ماشین فورد تاندربرد و مشکی مریلین مونرو به قیمت ۴۹۰ هزار دلار نیز فروخته شد.

چند تا از وسایل دیگر مریلین مونرو نیز این هفته چوب حراج خورد. از جمله بلوز ساتن مشکی او که در کنفرانس مطبوعاتی ۱۹۵۶ به تن داشت نیز با قیمت ۴۳ هزار دلار فروش رفت.

مریلین مونرو بازیگر، خواننده و مانکن مشهور آمریکایی بود که در سن ۳۶ سالگی و در اوج محبوبیت درگذشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! راز تابوت های آویزان مردگان از کوه ها چیست؟ کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت! سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم آیا ده ونکی ها اشرار هستند ؟! / فیلم تکان دهنده

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor خواننده گلدن گلوب فروش جایزه حراجی رکورد عکس فیلم مرد پسر ایران تصاویر مردان انتشار پدر دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در نگارمن ۳۸/۵ میلیمتر، تاش ۳۸ میلیمتر، حسین آباد کالپوش ۳۷/۴ میلیمتر، بادله کوه ۳۷/۳ میلیمتر ، جودانه ۳۲ میلیمتر و ملاده ۳۱.۲ میلیمتر باران باریده است و در سایر مناطق کمتر از ۳۰ میلیمتر باران باریده است.

 

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • دشت بو رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • پرور رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید