Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، شاپور طفیونی بیان کرد: مسابقات جهانی هنرهای رزمی سواره برای دومین بار در کشور ایران و در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی از تاریخ اول تا سوم به میزبانی باشگاه سوارکاری سلطان برگزار می شود. طفیونی افزود: برای این مسابقات 35 سوارکار مرد و 7 سوارکار زن از کشورهای ترکیه، فرانسه، ایرلند، فنلاند، هلند، ایرلند، افریقای جنوبی، انگلستان، رومانی، بلژیک، سودان، بلغارستان، سوییس، لهستان، کره شمالی سوریه، کانادا، امریکا، کره جنوبی، قطر، امارات، گرجستان، مجارستان و قزاقستان اعلام آمادگی کردند و از شب گذشته ورود تعدادی از این سوارکاران وارد کشور شده اند و تا پایان روز سه شنبه همگی ورزشکاران وارد شهر شیراز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از جمهوری اسلامی ایران نیز 11 سوارکار مرد و یک سوارکار زن در قالب تیمهای الف و ب در مسابقات حاضر خواهند شد. طفیونی گفت: ورزشکاران در این مسابقات در سه رشته کمانگیری روی اسب، شمشیربازی و پرتاب نیزه به رقابت خواهند کرد.  وی بیان داشت: افتتاحیه مسابقات روز یکم آذر ماه با حضور مقامات کشور و ورزشکاران جهانی و با سخنرانی رییس فدراسیون جهانی  کمانگیری روی اسب در روستای دهنو فسا برگزار می شود و اختتامیه این مسابقات نیز روز سوم آذر در جوار مجموعه تاریخی  تخت جمشید برگزار خواهد شد.  طفیونی اظهار کرد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون جهانی خواهد بود و اگر بتوانیم این مسابقات را در حد استانداردهای جهانی برگزار گنیم می توانیم برای سال اینده هم میزبان مسابقات باشیم. وی از افتتاح یک باشگاه سوارکاری کاملا مدرن و پیشرفته با آخرین امکانات جهانی با عنوان باشگاه ورزشی شهر راز با حضور وزیر ورزش و جوانان ظرف بیست روز آینده در شهر لپویی شیراز خبر داد.

خبرنگار: عباس امیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس جمهوری اسلامی ایران فرانسه گرجستان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد

عارف علوی تبار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن کریم استان بوشهر با حضور حافظان قرآن کریم روز پنجشنبه برگزار شد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر بیان کرد: مسابقات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از حافظان استان بوشهر به میزبانی جزیره شیف بخش مرکزی شهرستان بوشهر برگزار شد

عارف علوی تبار افزود: در این دوره مسابقات شرکت کنندگان از سراسر استان بوشهر و در ۲ رده سنی زیر ۱۵ سال و زیر ۲۰ سال با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 6095399

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی