Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدافع پیکان تهران امیدوار است آنها در بازی فردا همانند فصل گذشته شاگردان برانکو ایوانکوویچ را در ورزشگاه آزادی مغلوب کنند.

علی حمودی پیش از دیدار پیکان مقابل پرسپولیس تهران درباره بازی معوقه هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط ما خوب است و کاملا آماده این مسابقه هستیم. امیدواریم با اینکه در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکردیم در این مسابقه به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمودی درباره اینکه پرسپولیس مخالف برگزاری مسابقه فردا بودند، گفت: به نظرم تعویق مجدد این بازی به ضرر دو تیم است. قطعا اینگونه است و ما قبل از این هم یک ماه بازی نداشتیم که به ضرر ما شد. الان هم مجددا عقب بیفتد به نظرم بازی‌ها در تاریخی برگزار می‌شود که تعطیلات نیم فصل است و آنها دوباره ملی پوشانشان را در اختیار ندارند.

او ادامه داد: اگر شما بشمارید همین بازیکنان بودند که فینال لیگ قهرمانان بازی کردند و تنها یک یا دو تا دیگر نیستند. نعمتی نبود که در این بازی هست.

مدافع پیکان درباره اینکه ممکن است مانند فصل گذشته دوباره پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، گفت: ما طی یک هفته اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم و دنبال این هستیم دوباره آنها را در آزادی شکست بدهیم. ما از شرایط ایده آل فصل گذشته شاید دور شده باشیم اما نتایج بدی کسب نکردیم و به ادامه مسابقات امیدوار هستیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در حالی با برد آلومینیوم و شکست تیم میهمان به پایان رسید که روی صحنه گل اول پرسپولیس اعتراض زیادی از سوی اراکی‌ها وجود داشت.

در این صحنه اوستون اورونوف برخوردی با ایمان موسوی بازیکن آلومینیوم داشت و باعث سرنگونی او شد  اما داور بدون سوت از این صحنه گذشت و خطا نگرفت.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

✅ محمدرضا ابوالفضلی: اینگونه برخوردها یک جدال طبیعی در فوتبال هست. نیروی وارد شده غیر طبیعی و در حدی نیست که داور مُجاب به اعلام خطا شود. اگر خوب دقت کنیم متوجه نزدیکی صحنه به داورِ چهارم و اشراف کامل وی به موقعیت می‌شویم چراکه ایشان نیز در حال انتقال اطلاعاتِ صحیح، نسبت به عدم وقوع خطا، به داور بازی است. با این‌ تفاسیر هیچگونه خطایی رُخ نداده و ادامه بازی تصمیم صحیحی بود که توسط داور گرفته شد.

❌ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پرسپولیس با دست بازیکن حریف را شارژ کرد و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

❌ تورج حق‌وردی: بازیکن پرسپولیس، بازیکن حریف را هُل داد و مرتکب خطا شد.

بروزرسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان