Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:36:49 GMT

موسویان بازنشسته شد/ بهمنی آمد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۶۲۳

موسویان بازنشسته شد/ بهمنی آمد

با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، سید مرتضی موسویان از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد رفتنی شد تا محمدرضا بهمنی با حکم سیدعباس صالحی جایگزین او شود.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری شبستان، «سید مرتضی موسویان» مرداد سال 93 بود که طی حکمی از سوی «علی جنتی» به عنوان مدیرمرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسویان که مدرک دکتری مدیریت راهبردی دارد یکی از مدیران و البته مدرسان با تجربه حوزه فناوری و رسانه است. او سوابقی چون مشاور معاون آموزش و پژوهش صدا وسیمای جمهوری اسلامی؛ ریاست دانشکده علمی کاربردی رسانه و همچنین  تدریس در دانشگاه تهران، دانشگاه صدا و سیما (دانشکده ارتباطات، دانشکده قم و دانشکده فنی و مهندسی رسانه) را در کارنامه کاری خود دارد.

 

مرتضی موسویان به مدت 4 سال ریاست مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال را برعهده داشت و در دوران ریاست خود فعالیت هائی چون برگزاری موفق چند دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال، پیگیری بحث کد ثبت شناسه محتوای الکترونیکی دیجیتال(شامد)، حمایت از اپ استارها و شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین الکترونیکی را در حوزه کاری خود انجام داد.

 

 

مرتضی موسویان که به عنوان پژوهشگر برتر در سال 90-91 انتخاب شد در سال 93 جایگزین دکتر حسن نجفی سولاری شد که یکسالی می شد بر مسند ریاست مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد تکیه زده بود. حسن نجفی سولاری، دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت استراتژیک دارد و پژوهشگر و مدرس دانشگاه نیز است. او همچنین صاحب تالیفات، مقالات و آثار بی شماری در حوزه های فناوری، رسانه، ارتباطات و ماهواره است.

 

شب گذشته طی خبری رسمی در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمدرضا بهمنی به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد منصوب شد، او که پیش از این طی حکمی از سوی  صالحی به‌ عنوان مشاور وزیر در گسترش ارتباطات فرهنگی مشغول به فعالیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. سابقه عضویت هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد. بهمنی دانش آموخته دکتری سیاستگذاری فرهنگی است.

 

 

سید مرتضی موسویان که یکی از چهار مدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شد طبق حکم وزیر ارشاد رفت تا محمدرضا بهمنی جوان که سابقه چندانی در تصدی پست های دولتی ندارد بیاید.

 

حال باید منتظر ماند و دید بهمنی چه سیاستی برای اداره مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد  دارد و پس از ریاست او این سازمان که اغلب  یکی از بی حاشیه ترین سازمان های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده طبق چه روالی به کار خود ادامه خواهد داد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/298

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز تامین اجتماعی 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج ارزانی آمریکا محمد جواد ظریف جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان جشن آغاز امامت حضرت مهدی قانون منع به کارگیری بازنشستگان مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حکم انتصاب وزارت ارشاد وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

وی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال استان آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود