Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:51:10 GMT

ماجرای رزمی‌کاری که فغانی هم پیگیرش بود!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۷۰۰

فدراسیون ورزش‌های رزمی از برخورد با مربی‌ای که به خاطر اجرای فنون عجیب روی شاگردانش در پارک مطرح شده، خبر داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از شهروند، در روزهای اخیر، کلیپی از آموزش رزمی یک مربی در پارک به دختری نوجوان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد و حتی واکنش برخی از چهره‌های مطرح ازجمله علیرضا فغانی، داور فوتبال ایران را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کلیپ فردی که به‌عنوان مربی حضور دارد، فنون عجیبی را روی دختر نوجوان اجرا می‌کند و به نظر می‌رسد شاگردان دیگری هم دارد که در تصویر نیستند. اجرای این فنون که با دفاعی از سوی این دختر همراه نیست، در نهایت فرار او از تمرین و گریه‌اش را در پی دارد! این‌که یک مربی مرد چرا باید به دختران نوجوان آن هم در پارک آموزش ورزش‌های رزمی و دفاعی بدهد هم تخلف است، اما کلیپ تلخ و ناخوشایند مذکور با واکنش‌های تندی همراه بوده است.

 


افشاگری شاگردان سابق علیه آقای مربی


خیلی زود هویت فردی که در این ویدیو به‌عنوان مربی حضور دارد، مشخص شد. ع.خ که خودش را در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مربی ورزش‌های رزمی معرفی کرده و سمت‌های زیادی در رزومه‌اش آورده، فردی است که در این کلیپ آموزش رزمی به سبک خشن را انجام می‌دهد! جالب این‌که برخی افراد در همان فضای مجازی درحالی‌که نمی‌خواستند نامشان فاش شود، به افشاگری درباره این مربی پرداختند. این چند تن که می‌گویند قبلا با او در ارتباط بوده‌اند، در صحبت‌های خود درباره تخلفات گسترده این مربی سخن گفتند. آنها حتی از سوءاستفاده این مربی از شاگردانش به بهانه‌های مختلف گفتند.


مربی کیست؟


کافی است به صفحه این به‌اصطلاح مربی در اینستاگرام مراجعه کنید. او خودش را رئیس سازمان پاورکیک‌بوکسینگ معرفی کرده، درحالی‌که ٢‌سال قبل از این سمت کنار گذاشته شده است. همچنین کلیپ‌هایی از حرکات رزمی او در این صفحه دیده می‌شود که خیلی واقعی به نظر نمی‌آیند. حتی خدایی در معرفی حرکت خود با «نانچیکو» این وسیله را «لانچیکو» معرفی کرده! اتفاقی که با واکنش‌های تند و کنایه‌آمیز مردم همراه بوده است. به کامنت‌های زیر پست این فرد که نگاه می‌کنیم، ٩٠‌درصد منفی هستند و هیچ‌کس او را به‌عنوان یک استاد رزمی قبول ندارد.


پاسخ فدراسیون: قبلا تخلفش اثبات شده بود


قصد داشتیم درباره این فرد و ارتباطش با فدراسیون ورزش‌های رزمی با رئیس این فدراسیون صحبت کنیم. وقتی با رشیدی تماس گرفتیم و موفق به صحبت با او نشدیم؛ باقری، مدیر روابط عمومی فدراسیون که در جریان ماجرا بود، توضیحاتی را به شهروند درباره ع.خ و کلیپ اخیر ارایه کرد: «اول از همه بگویم که ع.خ هیچ سمتی در کمیته پاورکیک‌بوکسینگ و هیچ بخشی از فدراسیون ورزش‌های رزمی ندارد. او ٢‌سال قبل با نظر رئیس فدراسیون و به دلیل تخلفاتی که انجام داده بود، ‌برکنار شد. این کلیپ که در فضای مجازی در این چند روز پخش شده، جدید نیست و مربوط به چند وقت قبل است. درباره این ویدیو وقتی پیگیری کردیم، والدین این دختر در نامه‌ای به فدراسیون عنوان کردند شکایتی از وی ندارند چون جزو اقوام آنها محسوب می‌شود. با این‌حال، همان‌طور که گفتم تخلف این فرد قبلا اثبات شده و به همین دلیل با فدراسیون همکاری ندارد.»


او درباره این‌که برخی افراد از سوءاستفاده‌های این مربی خبر داده‌اند، می‌افزاید: «باز هم فدراسیون پیگیر ماجراست، اما وقتی فردی سمتی در فدراسیون ندارد، نمی‌توانیم خیلی جدی با او برخورد کنیم. نهایتا بتوانیم از طریق کمیته انضباطی احکام مربیگری‌اش را ابطال کنیم. با این حال، از خانواده‌ها می‌خواهم که قبل از اعتماد به این دسته افراد از طریق فدراسیون یا هیأت‌های استانی استعلام‌های لازم را بگیرند تا چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد.»

رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

مربی تیم ملی آزاد گفت: بعد از محبتی که فدراسیون کشتی و محسن کاوه به من داشتند، اولین کسی که خواست برگردم و به کشتی کمک کنم، پژمان درستکار بود. - اخبار ورزشی -

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره چرایی رفتن و بازگشت دوباره‌اش به کادرفنی تیم ملی آزاد اظهار داشت: فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر، ابراهیم مهربان و محسن کاوه همیشه به من محبت داشتند، چه زمانی که در اردو بودم و چه نبودم. هیچ وقت هم با کسی مشکل نداشتم. مسئله رفتنم از کادرفنی، یک بحث اخلاقی بود که به دعوت پژمان درستکار آمده بودم و درست بود که با او هم بروم.

وی اضافه کرد: وقتی پای کشتی و منافع آن وسط باشد، نمی‌توانم نه بگویم. همانطور که گفتم فدراسیون همیشه به من لطف داشته و وقتی خواسته شد به اردو برگردم، اولین کسی که گفت حتماً باید به کشتی کمک کنی، پژمان درستکار بود، او به این تیم عِرق دارد. همه دوست داریم بهترین نتیجه در المپیک حاصل شود. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد فدراسیون کشتی را بدهم.

بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد

این مربی کرمانشاهی گفت: با محسن کاوه در اردوی تیم ملی جوانان و لیگ بودم، همه جا به من محبت داشته و هیچ مشکلی هم در کار نبوده است. جدای از اینکه قبلاً شاگردش بودم، به عنوان مربی هم در کنارش بوده و از تجربیاتش استفاده کردم. با هیچ‌کس مشکلی ندارم و همه برایم محترم هستند. امیدوارم بتوانم کمک کنم.

عضو کادرفنی تیم ملی آزاد با اشاره به فدراسیون کشتی و حمایتی که از تیم‌های ملی با تامین همه امکانات لازم دارد، خاطرنشان کرد: این را دلی می‌گویم، چه بودم و چه نبودم، دوست دارم تیم‌های علیرضا دبیر قهرمان المپیک شوند. این در رزومه فدراسیون کشتی کم است. واقعاً قهرمانی المپیک می‌تواند این همه تلاش، زحمت و پیگیری را جبران کند. حق کشتی است که بهترین نتایج را بگیرد و پتانسیلش را هم دارد، چه به لحاظ ساختاری که فدراسیون بنا کرده و چه به لحاظ کشتی‌گیر و مربی. همه در این سال‌ها زحمت کشیدند.

امینی که پیش از این در اردوی تیم ملی در کنار یونس امامی بود، درباره کسب سهمیه این کشتی‌گیر در گزینشی آسیایی و رسیدن سهمیه‌های کشتی آزاد به عدد پنج، گفت: بچه‌ها کشتی‌های خوبی گرفتند، خوشبختانه یونس و آذرپیرا به دو سهمیه رسیدند و امیدوار هستم سهمیه 57 کیلو هم در گزینشی آخر کسب شود. یونس نشان داد با حریفان آسیایی هنوز اختلاف زیادی دارد، هرچند یکی از رقبایش در گزینشی آسیایی نایب‌قهرمان جهان بود اما اینها در حد یونس نبودند و توانایی‌اش بیشتر از اینهاست. سیداکوف، دِیک و تسابولوف رقبای اصلی او هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟