Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که بازیکنان خارجی این تیم در حد لیگ برتر ایران نیستند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد استقلال در این فصل که در حد انتظار نبوده است، گفت: مشکلات استقلال قبل از شروع فصل شروع شد که مدیرعامل قبلی استعفا کرد و بازیکنان تأثیرگذاری هم جدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان خارجی هم که به استقلال اضافه شدند در حد لیگ برتر ایران و نام استقلال نیستند. بازیکن خارجی باید از بازیکنان داخلی کیفیت بالاتری داشته باشد و باید بازیکنان خارجی سپاهان را مثال بزنم که می‌بینید در بازی‌ها چه عملکردی دارند. مهاجم سپاهان در بازی با استقلال یک گل سه امتیازی زد، ولی بازیکنان خارجی استقلال تا الان نمایش مثبتی نداشته‌اند.

وی در ادامه همچنین بیان کرد: حالا که کمیته فنی استقلال با حضور تعدادی از پیشکسوتان تشکیل شده، بهتر است که این کمیته برای جذب بازیکنان خارجی حکم یک فیلتر را داشته باشد و اعضای کمیته فنی هم در مورد جذب بازیکنان خارجی نظر بدهند. شفر باید در نیم‌فصل تکلیف بازیکنان خارجی را مشخص کند. استقلال باید نفراتی را جذب کند که تأثیر مثبتی داشته باشند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد؟»، خاطرنشان کرد: به عقیده من تیم شفر هنوز هم شانس قهرمانی دارد، ولی مهم این است که چند بازیکن خوب به تیم اضافه شوند تا استقلال بتواند خیلی زود امتیازهای از دست رفته را جبران کند.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وینفرد شفر استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش

آفتاب‌‌نیوز :

 تمرینات استقلال برای بازی حساس هفته بیست و چهارم برابر شمس آذر قزوین در حالی در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار می‌شود که کوین یامگا، ستاره محبوب هواداران استقلال در تمرینات آبی پوشان حاضر می‌شود.

یامگا که پس از مصدومیت دردناک و ناراحت کننده در نیم فصل نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد و بسیاری نگران بازگشت دوباره این بازیکن به زمین چمن بودند، حالا درحالی در تمرینات تیمش به‌صورت اختصاصی مشغول تمرین شده که صرفا، حضور او به تنهایی به افزایش روحیه بازیکنان منجر می‌شود.

یامگا علاوه‌بر محبوبیت روی سکوها، در بین بازیکنان و کادر فنی استقلال هم محبوبیت بالایی دارد و آن‌ها امیدوارند با کسب قهرمانی در پایان این فصل، جشن قهرمانی لیگ بیست و سوم را با ستاره فرانسوی تیم‌شان تقسیم کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است