Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان اردبیل گفت: حضور بسیج در عرصه جنگ های اقتصادی و فرهنگی دشمنان نیز مشهود است و تولیدهای قدرت نرم بسیج آمادگی مقابله با ولنگاری و تهاجم فرهنگی دشمنان را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سرهنگ شکر عبدی امروز (27 آبان) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان مطبوعات استان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در 5 آذر ماه سال 58 برای تشکیل بسیج مستضعفین به تاسی از حرکت های فرهنگی و نظامی پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان اردبیل، تصریح کرد: حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) نیز در ابتدای ترویج دین مبین اسلام با توطئه های و فتنه های دشمنان خارجی و داخلی روبرو بود و برای تبلیغ دین مبین اسلام حفظ و حراست از آن را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار گرفت و بسیج نیز به تاسی از این حرکت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: البته توطئه های دشمنان در داخل کشور و ایجاد ناامنی در زمان پس از پیروزی انقلاب زمینه شکل گیری بسیج با هدف تامین امنیت شد اما بسیج امروز در تمام عرصه ها وارد میدان شده و توانسته تاثیرگذاری بیشتری برای تداوم انقلاب داشته باشد.

 

سرهنگ عبدی، افزود: جایگاه بسیج در قانون اساسی نیز به خوبی مشخص است و امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی بسیج از نهال به درخت تنومندی تبدیل و از ثمرات آن همگی بهره مند هستند.

 

وی، بیان کرد: امروز بسیج به عنوان الگوی برای سایر گروه های مقاومت تبدیل شده و همچنان که دیده می شود در لبنان گروه حماس، در عراق حشد الشعبی و در یمن گروه های انصارالله به تاسی از بسیج تشکیل شده اند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان، تاکید کرد: حضور بسیج در عرصه جنگ های اقتصادی و فرهنگی دشمنان نیز مشهود است و تولیدهای قدرت نرم بسیج آمادگی مقابله با ولنگاری و تهاجم فرهنگی دشمنان را دارد.

 

سرهنگ عبدی، ادامه داد: بسیج با حرکت های اقتصادی با موضوع اقتصاد مقاومتی توانست دوران تحریم را به یک موفقیت تبدیل کند و امروز نیز همچنان در مقابل برنامه های تحریمی دشمنان توانسته اند ایستادگی و صلابت خود را حفظ کنند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز خراسان جنوبي شبستان یزد 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج ارزانی بیرجند اردبیل جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ولنگاری فرهنگی برنامه های هفته بسیج هفته بسیج مبارزه با جنگ نرم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام

دریافت 84 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هرمزگانی‌های دلداده در مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت با حضور در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه‌السلام خدمت خالصانه کرده و بزم نوکری این آستان مقدسه شرکت کردند.

کد خبر 6096480

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان