Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@00:24:20 GMT

شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ تشکیل می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۸۴۶

شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ تشکیل می شود

کرمانشاه - ایرنا - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از تشکیل «شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ» برای سامان ‌بخشی به حوزه‌های اطلاع رسانی مکتوب و مجازی و کارکرد مؤثر آن در امر فرهنگ بویژه در چهار چوبه های آموزش و پرورش خبر داد.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه جلیل آهنگرنژاد روز یکشنبه در جمع کارشناسان روابط عمومی، ضرورت توجه ویژه به رسانه ها در پیشبرد امور مهم فرهنگی را یادآور شد و افزود: در دنیای امروز یکی از بهترین سرمایه ها برای توسعه‌ی فرهنگی، بهره‌مندی از رسانه‌های مؤثری است که با برنامه برای امور فرهنگی در تلاشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: غفلت از ابزارهای نوین رسانه بویژه در فضاهای مجازی می تواند ضربات جبران ناپذیری داشته باشد و از سوی دیگر مواجهه‌ی آگاهانه با این امکانات می تواند مسیر دشوار آموزش و پرورش را هموار نماید.
مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، همچنین بر عزم این اداره کل برای همگامی و همراهی با شیوه های نوین اطلاع رسانی تاکید کرد و ادامه داد: تصمیم بر این است که شورایی با حضور مؤثران رسانه هایی که بیش از هر چیز دغدغه‌ی فرهنگی دارند، تشکیل شود .
این فعال فرهنگی، رسانه‌ای در پایان گفت: امیدوارم تشکیل شورای عالی اطلاع رسانی فرهنگ همه‌ی ادارات فرهنگی استان را برای هم افزایی صحیح با رسانه مهیا سازد
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از 325 هزار دانش آموز است.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شوراي اطلاع رساني آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائل فرهنگی و ایجاد فرهنگ سازی میان اقشار مختلف جامعه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمدمهدی اسماعیلی در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور که در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگی کشور، گفت: اگر از مفاخر و بزرگان نام می‌بریم نباید اسیر مشهورات باشیم، چرا که مانع تعمیق و تعمد جدی می‌شوند.

وی افزود: معلمان همه داشته‌های اخلاقی و فرهنگی و تمامی مواردی که برای رشد یک کودک، نوجوان و جوان لازم است را به جامعه منتقل می‌کنند در این میان جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته است که به اساتید با تمام وجودش نسبت به جایگاه آن تعمیم پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امید داریم بتوانیم برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود از جامعه فرهنگی به ویژه معلمان کمک بگیریم، اضافه کرد: سعی داریم در زمینه فرهنگ‌سازی با همکاری آموزش و پرورش اقدامات موثرتری داشته باشیم.

کد خبر 751853

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • خبر خوب یک وزیر برای کارمندان دولت
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقا فرهنگ ترافیک هستند
  • اجرای طرح آموزشی «فرهنگ ترافیک» برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد