Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:41:02 GMT

سرپرست استانداری تهران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۹۲۱

سرپرست استانداری تهران معرفی شد

تهران- ایرنا- شکرالله حسن بیگی روز یکشنبه در مراسمی به عنوان سرپرست استانداری تهران معرفی و از خدمات محمد حسین مقیمی استاندار سابق قدردانی شد.

مقیمی که از 10 مهر سال 96 استاندار تهران شده بود به دنبال اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان این مسئولیت را ترک کرد و حسن بیگی نیز پیشتر به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا مقیمی استاندار سابق تهران در این مراسم با تشریح ویژگی های خاص استان تهران در بخش های مختلف و تفاوت های آن با سایر استان ها تاکید کرد: تصمیم سازی ها در استان تهران برای سایر شهرهای کشور نیز الگوست.
وی همچنین با تاکید بر تلاش مدیران برای حل مشکلات بویژه در شرایط هجمه اقتصادی دشمنان گفت: نباید اجازه داد مدیریت براحتی مورد هجمه قرار گیرد.
احمد تواهن معاون عمرانی استانداری تهران نیز در این آیین گفت: پیش از فعالیت مقیمی بین استانداری و شهرداری تهران دیوار بلندی بود که با ورود وی این دیوار فرو ریخت و ارتباط حسنه ایجاد شد.
عیسی فرهادی فرماندار تهران نیز در ادامه مراسم اشرافی گری را از معضلات جامعه برشمرد که بسیاری از مدیران به آن دچار شده اند و تصریح کرد: اشرافی گری سبب می شود متوجه مشکلات مردم نشویم اما استاندار پیشین تهران نشان داد می توان مسئولیت مهم داشت اما از اشرافی گری هم فاصله گرفت.

تهرام٣٠٣٦/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار تهران خودرو ديزلي خانه روستايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد