Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ونزوئلا از ساعت ۱۲ امروز(یک شنبه) در زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال ایران برگزار شد.با توجه به طولانی شدن زمان نشست خبری کارلوس کی روش مسئولان حراست مرکز ملی فوتبال از خبرنگارانی که در این نشست شرکت نکرده بودند خواستند برای حضور در زمین دقایقی صبر کنند اما پس از ۲۰ دقیقه مجوز حضور آنها در زمین صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام ۲۳ بازیکن تیم ملی در تمرین حضور داشتند و سامان قدوس هم در قطر به جمع ملی پوشان اضافه می شود.

مرتضی پورعلی گنجی و پژمان منتظری، ۲ بازیکن مصدوم تیم هم زیر نظر میکائیل موریرا و سباستین تمرینات اختصاصی انجام دادند. بازیکنان تیم ملی انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از ۳ گزینه کسب جایزه برترین بازیکن سال آسیا را به او تبریک گفته و با دروازه بان پرسپولیس شوخی می کردند. امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی جدا از سایر نفرات و زیرنظر الکساندر لوپز تمرینات اختصاصی انجام دادند. پس از انجام کارهای بدنی زیرنظر مک درموت و دیه گو بازیکنان به گوشه ای از زمین رفته و پاسکاری های ۲ به ۲ برگزار کردند.

پس از اتمام این بخش تمرینی بازیکنان دقایقی با عبور از موانع پرداختند. در ادامه بازیکنان به ۲ گروه با کاورهای سبز و قرمز تقسیم شده و به شکلی که تداخلی بین تمرین پاسکاری بازیکنان این ۲ گروه به وجود نیاید باید توپ را از میان هم رد می کردند. پس از لحظاتی فوتبال درون تیمی با استفاده از دروازه های کوچک در دستور کار ۲ تیم قرار گرفت.در گروه سبز مجید حسینی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، محمدرضا خانزاده، وحید امیری، امید ابراهیمی، مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی زاده و اشکان دژاگه حضور داشتند. نفرات تیم قرمز را هم روزبه چشمی، محمد حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، وریا غفوری، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کاوه رضایی، کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی تشکیل می دادند.

بیشتر بخوانید:

برنامه تمرین تیم ملی فوتبال اعلام شد

سال سیاه تیم‌های شمالی و جنوبی در لیگ برتر فوتبال ایران برنامه تمرینات تیم فوتبال امید اعلام شد پیام تبریک اعضای تیم ملی فوتبال به علی کریمی

انتهای پیام /

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)