Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@23:42:22 GMT

بازجویی مجدد از همسر نتانیاهو به اتهام فساد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۹۳۸

بازجویی مجدد از همسر نتانیاهو به اتهام فساد

"ساره" همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به زودی مجددا به اتهام فساد مورد بازجویی قرار می گیرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، همسر نتانیاهو قرار است به اتهام فریب بازرس کل دولت رژیم صهیونیستی اواخر ماه آینده جاری مورد تحقیق و بازجویی قرار گیرد.

منبع مذکور اشاره کرد که پرونده فساد جدید همسر نتانیاهو ۴۰۰۱ نام دارد و این اولین پرونده فسادی نیست که او در آن دست دارد و بخاطرش مورد بازجویی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که همسر نتانیاهو بارها به اتهام فساد و استفاده شخصی از اموال دولتی مورد بازجویی قرار گرفته است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فساد نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد

۲۰۰روز از جنگ غزه گذشت، نبرد ادامه دارد و هنوز افق روشنی برای پایان آن دیده نمی‌شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، علیرضا تقوی نیا در یادداشتی نوشت:‌ رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح مصمم شده و آن را حتمی می‌داند و ظاهراً آمریکا را نیز همراه کرده است. البته در اینجا این پرسش مهم نیز مطرح می‌شود که در حمله به مناطق دیگر نوار غزه چه چیزی عاید اسرائیل شد؟ آیا اسرا آزاد شدند؟ آیا توان نظامی حماس از بین رفت؟ آیا رهبران حماس نابود شدند؟ 

پاسخ همه پرسش‌ها خیر است. حتی دیروز شهرهای عسقلان و سدیروت هدف راکت‌های حماس قرار گرفتند تا همگان متوجه شوند ادعای نتانیاهو تا چه میزان با واقعیت مغایرت دارد. از سوی دیگر، اسرائیل درگیر نبرد با حزب‌الله در شمال است و مقاومت لبنان کیفیت حملات خود را به نحو محسوسی ارتقا داده و شهرهای عمقی‌تر را مورد اصابت قرار می‌دهد.

حال پرسش مهم اینجاست این جنگ تا کی ادامه دارد؟
با توجه به شرایط درونی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو به استمرار بحران نیاز دارد و حتی پس از حمله به رفح نیز دور از ذهن به نظر می‌رسد که دست از تنش بکشد. اما در این میان، امکان وقوع اتفاقاتی وجود دارد که معادلات را عوض ‌کند؛ تنش با حزب‌الله هر لحظه می‌تواند به یک جنگ تمام‌عیار منتهی شود و یا فشارهای آمریکا پس از پایان عملیات در رفح شاید نتانیاهو را کنترل کند.

در این میان، جبهه درونی اسرائیل بیشترین فشار را متحمل می‌شود و بخش قابل توجهی از صهیونیست‌ها خواهان پایان جنگ هستند. نتانیاهو ممکن است پس از جنگ در رفح دست به قمار خطرناکی بزند و به بهانه تأمین امنیت شمال و ضرورت عقب راندن حزب‌الله از مرز، جنگی گسترده را با لبنان آغاز کند.

اما هر چه هست و شاید بشود، این نکته را نمی‌توان از نظر دور داشت که اسرائیل در یک بن‌بست راهبردی است، زیرا حتی حمله به رفح نمی‌تواند خواسته‌های این رژیم را برآورده کند و نتانیاهو نیز تمایل به پایان جنگ ندارد تا به یک دستاورد برسد.

نباید از یاد برد جبهه درونی اسرائیل تحمل جنگ فرسایشی را ندارد و ارتش آن نیز اوضاعش مطلوب نیست؛ حمله ایران ضربه شدیدی علیه اعتماد به نفس صهیونیست‌ها بود و برعکس، انگیزه و جسارت محور مقاومت را بالا برد. 

در پایان خاطرنشان می‌شود حمایت نکردن آمریکا، بروز اتفاقی در داخل سرزمین‌های اشغالی یا گسترده شدن جنگ با لبنان می‌تواند روند تحولات را به کلی تغییر دهد. نتانیاهو به استمرار جنگ نیاز دارد اما اسرائیل تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد. اینکه اسرائیل کجا متوقف می‌شود سؤال بزرگی است.

منبع: قدس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • یک روح قاتل در دو بدن
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران