Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا-رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: دلیل تعطیلی موقت این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه بود که بزودی حل و فصل می‌شود.

به گزارش ایرنا ، سید حامد عاملی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تا 10 روز آینده مواد اولیه این واحد لاستیک سازی تأمین می‌شود و طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر صمت پیگیر حل این مساله در کمترین زمان ممکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: متاسفانه خبر تعطلیلی کارخانه آرتاویل تایر اردبیل که در فضای مجازی منتشر شده با برخی از شایعات درهم آمیخته که غیر از دلیل کمبود مواد اولیه برای توقف موقت تولید بقیه کذب است.
عاملی بیان کرد: کارخانه آرتاویل تایراز واحدهای مهم صنعتی استان بوده که طرح توسعه آن برای تولید لاستیک های سنگین ر حال اتمام است و انتظار می رود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد .
این کارخانه به‌عنوان یکی از بزرگترین واحدهای لاستیک‌سازی کشور در 6کیلومتری اردبیل احداث و با بهره‌ گیری از آخرین فناوری روز ساخت انواع تایر خودرو را از سال 1376 آغاز کرد که با نام تجاری گلدستون عرضه می شود.
ظرفیت اولیه تولید این کارخانه 25هزار تن انواع تایر، تیوپ و نوار فلاپ وسایط نقلیه سنگین در سال بود که با گذشت مدت زمان کمی به 35هزار تن در سال افزایش یافت.
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعت ومعدن اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد