Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@12:45:19 GMT

نشست کمیسیون فرهنگی شورای شهر در حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۰۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این جلسه «مهدیه السادات قافله باشی» احداث فضاهای فرهنگی به ویژه در بخش سینمایی را ضرورت قزوین برشمرده گفت: با توجه به اقبال عمومی مردم جهت دیدن فیلم در سالن های سینمایی، ضرورت دارد مقوله پردیس سینمایی بصورت جدی دنبال شود.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین، فرهنگ و هنر را زیر بنای توسعه و تعداد صندلی ها و سالن های سینمایی را معیاری جهت توسعه شهری برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه رییس حوزه هنری قزوین نیز ضمن ارائه گزارش از میزان فروش بلیط سینما در نیمه نخست سال به مقایسه آماری جایگاه کمی و کیفی سینماهای قزوین با دیگر مراکز کشور پرداخت.
علی هوشمند گفت: با توجه به سابقه تاریخی و غنای فرهنگی قزوین هم چنین استقبال رو به رشد خانواده ها به ویژه جوانان و کسترش شهر، ضرورت طراحی و احداث پردیس چند منظوره فرهنگی با کارکرد سینمایی بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم با مساعدت های صورت گرفته این طرح به سرانجام مطلوب خود برسد و ما در آینده نزدیک شاهد گشایش فضایی کاملا استاندارد در شان و منزلت مردم شریف قزوین باشیم.
در ادامه این جلسه فرج اله فصیحی رامندی(رییس کمیسیون مالی و اقتصادی شورا اسلامی شهر قزوین)، محمد درافشانی(مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری)، علیرضا ترابی(معاون سرمایه گذار و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین)، احد چگینی(رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین) به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.
1010/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید ظرفیت تعالی هنر در استان قزوین ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی در جشن هفته هنر انقلاب که به همت حوزه هنری قزوین و عصر یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: در استان ما تلاش بر این است که با مقدورات و امکانات موجود، ظرفیت حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و تعالی هنر در این دیار که ریشه هنر در آن قوی و تاریخی است اتفاق بیفتد.

وی افزود: حوزه هنری و همه مجموعه‌های دیگری که به سهم خود در اعتلای هنر نقش آفرینی دارند در کانون توجه مجموعه مدیریتی استان برای حمایت بوده‌اند.

استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه امیدواریم فضای پیش رو و آینده پر افتخارتر از گذشته باشد، یادآور شد: تلاش خواهیم کرد تأثیر گذاری مثبت خود را در این موضوع داشته باشیم.

کد خبر 6078348

دیگر خبرها

  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • اعلام جزییات نشست آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب
  • انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین
  • رژیم صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • باید ظرفیت تعالی هنر در استان قزوین ایجاد شود
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • در صدوبیست و هشتمین نشست شورای شهر اصفهان چه گذشت؟